Cele nauczania

Po zapoznaniu się z tym rozdziałem student powinien umieć:
  1. opisać pięć funkcji pojęć motywacyjnych;
  2. wyjaśnić źródła motywacji: instynktowne, emocjonalne i poznawcze;
  3. porównać pojęcie zachowania instynktownego według W. Jamesa i S. Freuda;
  4. wymienić założenia teorii hierarchii potrzeb Maslowa;
  5. opisać dwa podstawowe zaburzenia funkcji pokarmowej;
  6. wyjaśnić strategie reprodukcyjne stosowane przez kobiety i mężczyzn;
  7. zastosować teorię atrybucji do wyjaśniania sukcesów i porażek w działaniu;
  8. wykazać zrozumienie specyfiki potrzeby osiągnięć;
  9. opisać pojęcie stylu atrybucyjnego i odnieść je do motywacji oraz nastroju.

PSYCHOLOGIA I ŻYCIE

Philip G. Zimbardo

Ta książka to wzór doskonałej popularyzacji wiedzy psychologicznej. W sposób obiektywny, przystępny i wyczerpujący przedstawia główne dziedziny psychologii i pokazuje ich praktyczne zastosowania.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą Ci opanować materiał z podręcznika Zimbardo Psychologia i życie i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku Zimbardo Psychologia i życie.

więcej »


Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88
/usr/local/www/virtual/aneksy.pwn.pl/psychologia