Cele nauczania

Po zapoznaniu się z tym rozdziałem student powinien umieć:
  1. scharakteryzować metody badawcze psychologii rozwojowej;
  2. określić pojęcie okresów krytycznych i wyjaśnić ich znaczenie dla rozwoju;
  3. opisać stadia rozwoju poznawczego według Piageta;
  4. opisać stadia rozwoju psychospołecznego według Eriksona;
  5. skomentować znaczenie i wpływ kultury na rozwój mowy;
  6. skomentować kontrowersję: dziedziczenie - środowisko;
  7. opisać style przywiązania i problemy związane z przywiązaniem bez poczucia bezpieczeństwa;
  8. opisać kształtowanie się ról związanych z płcią i kształtowanie się tożsamości płciowej w dzieciństwie.

PSYCHOLOGIA I ŻYCIE

Philip G. Zimbardo

Ta książka to wzór doskonałej popularyzacji wiedzy psychologicznej. W sposób obiektywny, przystępny i wyczerpujący przedstawia główne dziedziny psychologii i pokazuje ich praktyczne zastosowania.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą Ci opanować materiał z podręcznika Zimbardo Psychologia i życie i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku Zimbardo Psychologia i życie.

więcej »


Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88
/usr/local/www/virtual/aneksy.pwn.pl/psychologia