Cele nauczania

Po zapoznaniu się z tym rozdziałem student powinien umieć:
  1. scharakteryzować wczesne teorie rozwoju przez całe życie i wyjaśnić dlaczego kontynuowane są współcześnie;
  2. opisać cechy młodzieńczego zrywu w okresie dojrzewania; czy rzeczywiście jest to okres "burzy i naporu;
  3. wyjaśnić fizyczne i psychiczne zmiany zachodzące w życiu dorosłym; czy można je nazwać rozwojem;
  4. scharakteryzować stadia rozwoju rozumowania moralnego według Köhlberga;
  5. określić różnice między moralnym rozumowaniem, a działaniem;
  6. scharakteryzować nowe poglądy na zjawisko starzenia się;
  7. odpowiedzieć na pytanie czy można mówić o dobrym starzeniu się, a nawet dobrej śmierci.

PSYCHOLOGIA I ŻYCIE

Philip G. Zimbardo

Ta książka to wzór doskonałej popularyzacji wiedzy psychologicznej. W sposób obiektywny, przystępny i wyczerpujący przedstawia główne dziedziny psychologii i pokazuje ich praktyczne zastosowania.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą Ci opanować materiał z podręcznika Zimbardo Psychologia i życie i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku Zimbardo Psychologia i życie.

więcej »


Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88
/usr/local/www/virtual/aneksy.pwn.pl/psychologia