Cele nauczania

Po zapoznaniu się z tym rozdziałem student powinien umieć:
  1. określić stosunek między wrażeniem a spostrzeżeniem,
  2. objaśnić co w kategoriach spostrzegania znaczy rzeczywistość, wieloznaczność i zniekształcenie,
  3. opisać rolę jaką w procesie spostrzegania odgrywa uwaga,
  4. przytoczyć postaciowe zasady figury i tła oraz zamykania, dać przykłady na każdą z tych zasad,
  5. opisać zasady grupowania percepcyjnego,
  6. opisać spostrzeganie ruchu i głębi,
  7. wyjaśnić znaczenie stałości w spostrzeganiu otoczenia,
  8. opisać rolę identyfikacji i rozpoznawania w nadawaniu znaczenia spostrzeżeniom.

PSYCHOLOGIA I ŻYCIE

Philip G. Zimbardo

Ta książka to wzór doskonałej popularyzacji wiedzy psychologicznej. W sposób obiektywny, przystępny i wyczerpujący przedstawia główne dziedziny psychologii i pokazuje ich praktyczne zastosowania.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą Ci opanować materiał z podręcznika Zimbardo Psychologia i życie i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku Zimbardo Psychologia i życie.

więcej »


Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88
/usr/local/www/virtual/aneksy.pwn.pl/psychologia