Cele nauczania

Po zapoznaniu się z tym rozdziałem student powinien umieć:
  1. opisać procedurę warunkowania klasycznego,
  2. wyjaśnić znaczenie styczności bodźców w czasie dla procesu warunkowania i uczenia się,
  3. opisać zjawiska warunkowania klasycznego, takie jak wygasanie i spontaniczne odnawianie się odruchów oraz generalizacja i różnicowanie bodźców,
  4. opisać procedurę warunkowania sprawczego,
  5. wyjaśnić różnicę między pojęciami wzmocnienia i kary,
  6. wyjaśnić różnicę między pierwotnymi a warunkowymi czynnikami wzmacniającymi,
  7. określić znaczenie modelowania i wiązania reakcji podczas warunkowania sprawczego,
  8. wyjaśnić znaczenie rozkładu wzmocnień dla pojawiającego się w odpowiedzi zachowania.

Teraz do 20% taniej w Księgarni PWN

Pedagogika. T. 1-2
Pedagogika. T. 1-2cena juz od 63,80zamów
Podstawy ekonomii
Podstawy ekonomiicena juz od 47,90zamów
Podstawy fizyki. T. 1-5
Podstawy fizyki. T. 1-5cena juz od 219,60zamów

PSYCHOLOGIA I ŻYCIE

Philip G. Zimbardo

Ta książka to wzór doskonałej popularyzacji wiedzy psychologicznej. W sposób obiektywny, przystępny i wyczerpujący przedstawia główne dziedziny psychologii i pokazuje ich praktyczne zastosowania.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą Ci opanować materiał z podręcznika Zimbardo Psychologia i życie i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku Zimbardo Psychologia i życie.

więcej »


Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88
/usr/local/www/virtual/aneksy.pwn.pl/psychologia