Rozdział 4
Projekt badania

Zaznacz poprawną odpowiedź

Plany zakupowe dotyczące marek samochodów osobowych
Posiadana marka samochodu Planowany zakup nowego samochodu Razem
Fiat Opel Volkswagen Daewoo
Fiat 250 50 70 0 370
Opel 0 100 30 0 130
Volkswagen 0 27 100 0 127
Daewoo 50 10 10 53 123
Razem 300 187 210 53 750
W planach zakupowych konkurencja między Volkswagenem a Oplem charakteryzuje się:

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88