Literatura uzupełniająca, rozdział 4

  1. Nikodemska-Wołowik, A.M., Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999.
  2. Maison D., Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych, WN PWN, Warszawa 2001
  3. Nikodemska-Wołowik, A.M., Techniki projekcyjne - istota i zastosowanie, "Marketing i Rynek" 1996 , nr 1.
  4. Duliniec E., Metoda panelu w badaniach marketingowych, "Rynki Zagraniczne" 1974, nr 19.
  5. Nikodemska-Wołowik, A.M., Obserwacja uczestnicząca - metoda stosowana w jakościowych badaniach marketingowych, "Marketing i Rynek" 1997, nr 8-9.
  6. Nikodemska-Wołowik, A.M, Jakościowe badania marketingowe w internecie - uzasadniony sceptycyzm, w: Marketing - koncepcje, badania, zarządzanie, pod. red. L. Żabińskiego i K. Śliwińskiej, PWE, Warszawa 2002, s. 162-167.
  7. Kowal W., Aplikacja badań syndykatowych w kontroli działań marketingowych, w: Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 925, Wrocław 2002, s.33-41.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88