Literatura uzupełniająca, rozdział 4
- Nikodemska-Wołowik, A.M., Jakościowe badania marketingowe, PWE, Warszawa 1999.
- Maison D., Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych, WN PWN, Warszawa 2001
- Nikodemska-Wołowik, A.M., Techniki projekcyjne - istota i zastosowanie, "Marketing i Rynek" 1996 , nr 1.
- Duliniec E., Metoda panelu w badaniach marketingowych, "Rynki Zagraniczne" 1974, nr 19.
- Nikodemska-Wołowik, A.M., Obserwacja uczestnicząca - metoda stosowana w jakościowych badaniach marketingowych, "Marketing i Rynek" 1997, nr 8-9.
- Nikodemska-Wołowik, A.M, Jakościowe badania marketingowe w internecie - uzasadniony sceptycyzm, w: Marketing - koncepcje, badania, zarządzanie, pod. red. L. Żabińskiego i K. Śliwińskiej, PWE, Warszawa 2002, s. 162-167.
- Kowal W., Aplikacja badań syndykatowych w kontroli działań marketingowych, w: Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 925, Wrocław 2002, s.33-41.