O autorach aneksu

Zdjęcie: dr hab. Adam SaganDr hab. Adam Sagan pracuje w Katedrze Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie i w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prowadzi wykłady z badań marketingowych, skalowania w badaniach marketingowych, analizy zachowań konsumenta, badań komunikacji marketingowej i teoretycznych podstaw marketingu. Jest naukowym konsultantem firmy Statsoft Polska. Jego zainteresowania naukowe są zogniskowane wokół analizy zmiennych ukrytych i jej zastosowaniom w badaniach marketingowych. Autor podręcznika Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2004 oraz książki Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2003.


Zdjęcie: mgr Mariusz ŁapczyńskiMgr Mariusz Łapczyński jest pracownikiem Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadzi zajęcia z badań marketingowych, analizy rynku, data mining oraz warsztaty z badań ankietowych. Jest autorem publikacji poświęconych zastosowaniu data mining w badaniach rynkowych i marketingowych oraz drzewom klasyfikacyjnym i regresyjnym. Opracował materiały szkoleniowe dla producenta oprogramowania - firmy Statsoft Polska - z zakresu drzew klasyfikacyjnych i regresyjnych oraz badań satysfakcji i lojalności klienta.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2017 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88