Literatura uzupełniająca, rozdział 7

  1. Podręcznik ankietera, pod red. A. Sawińskiego, P.B. Sztabińskiego, F. Sztabińskiego, SMG/KRC Media, IfiS PAN, Warszawa 2000.
  2. Podręcznik socjologicznych badań ankietowych, pod red. Z. Sawińskiego, PAN IFIS, Warszawa 1992.
  3. Staszyńska K.M., Wiarygodność respondentów w socjologicznych badaniach ankietowych, PAN, Warszawa 1989.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88