Literatura uzupełniająca, rozdział 17

  1. Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku, pod red. S. Mynarskiego, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1998.
  2. Grabiński T., Metody taksonometrii, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1992.
  3. Zastosowanie metod wielowymiarowych w badaniach segmentacji i selektywności rynku, pod red. S. Mynarskiego, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1998.
  4. Sztemberg M., Interpretacja czynników w analizie czynnikowej, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", Taksonomia 7, Klasyfikacja i analiza danych. Teoria i zastosowania, Materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Statystyki Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Katedrę Ekonometrii Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Sekcję Klasyfikacji i Analizy Danych PTS 2000, nr 874, s. 83-93.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88