Literatura uzupełniająca, rozdział 13

  1. Zeliaś A., Steczkowski J., Metody analizy danych jakościowych, PWN, Warszawa 1974.
  2. De Winter, A., Zmienne kontrolne, RW KUL, Lublin 1981.
  3. Siciński A., Współczynniki zależności zmiennych niemierzalnych, w: Metody statystyczne w socjologii. Wybrane zagadnienia, pod red. K. Szaniawskiego, PWN, Warszawa 1968.
  4. Walesiak M., Metody analizy danych marketingowych, WN PWN, Warszawa 1996.
  5. Strzyżewska M., Rószkiewicz M.,, Analizy marketingowe, Difin, Warszawa 2002.
  6. Metody ilościowe w badaniach marketingowych, pod red. M. Rószkiewicz, SGH, Warszawa 1997.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88