Literatura uzupełniająca, rozdział 12

  1. Podręcznik ankietera, pod red. A. Sawińskiego, P.B. Sztabińskiego, F. Sztabińskiego, SMG/KRC Media, IfiS PAN, Warszawa 2000.
  2. Sztabiński, P. B., Ankieterzy i ich respondenci. Od kogo zależą wyniki badań ankietowych, IfIS PAN Warszawa 1997
  3. Sztabiński, P. B. Ankieta pocztowa i wywiad kwestionariuszowy, IfIS PAN Warszawa 1997

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88