Literatura uzupełniająca, rozdział 9
- Czapiński J., Dyferencjał semantyczny, w: Materiały do nauczania psychologii, t. 3, seria 3, pod red. L. Wołoszynowa, PWN, Warszawa 1978.
- Bobowski Z., Walesiak M., Skale pomiaru cech (w ujęciu zawężonym) a zagadnienia normalizacji cech, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 397, Wrocław 1987.
- Stobiecka J., Zastosowanie skal mocnych w badaniach preferencji, w: Prace z zakresu analizy rynku i badań marketingowych 2001, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 558, Kraków 2001, s. 37-48.
- Zaborski A., Skalowanie wielowymiarowe w badaniach marketingowych, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław 2001.
- Walesiak M., Bąk A., Conjoint Analysis w badaniach marketingowych, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wrocław 2000.
- Brzeziński J., Metodologia badań psychologicznych, WN PWN, Warszawa 1996.
- Magnusson D., Wprowadzenie do teorii testów, PWN, Warszawa 1991.
- Mynarski S., Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych, w: Pomiar w badaniach rynkowych i marketingowych, pod red. M. Walesiak, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 856, Wrocław 2000, s. 9-18.
- Bąk A., Conjoint Analysis jako metoda pomiaru postaw o preferencji konsumentów, w: IV Warsztaty Metodologiczne nt. Pomiar w badaniach rynkowych i marketingowych, Materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Ekonometrii i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu 2000, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 856, Wrocław 2000, s. 69-81.