Literatura uzupełniająca, rozdział 8

  1. Babiński G., Pytania kwestionariuszowe: podstawowe podziały i typologie, w: Wybrane zagadnienia metodologiczno-teoretyczne badań socjologicznych, pod red. J. Wasilewski, Uniwersytet Jagielloński, Kraków 1984.
  2. Lutyński J., Koncepcja pytania kwestionariuszowego, ich zastosowanie w badaniach, konsekwencje i możliwości, "Przegląd Socjologiczny" 1978, nr 30.
  3. Limański A., Śliwińska K., Wywiad kwestionariuszowy jako narzędzie w badaniach segmentacyjnych rynku, w: Wybrane problemy marketingu, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach, nr 137, Katowice 1995, s. 35-61.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88