Literatura uzupełniająca, rozdział 5

  1. Metody analizy eksperymentu w badaniach marketingowych, pod red. M. Rószkiewicz, SHG, Warszawa 1999.
  2. Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, pod red. S. Mynarskiego, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2002.
  3. Marketingowe testowanie produktów, pod red. S. Sudoła, J. Szymczaka, M. Haffera, PWE, Warszawa 2000.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88