Literatura uzupełniająca, rozdział 2

  1. Kramer J., Marketingowy system informacji, w: Metody i techniki diagnozowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 1997, s. 283-294.
  2. Rutkowski I.P., System informacji marketingowej - wartość i koszt informacji, w: Instrumenty marketingu i ich zastosowania. Wybrane problemy, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", nr 242, Poznań 1997, s. 45-62.
  3. Drzazga M., Miejsce i rodzaje informacji o konsumencie w systemie informacji marketingowej przedsiębiorstwa, w: Konsument i gospodarstwa domowe w systemie informacji marketingowej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach, nr 141, Katowice 1997, s. 41-52.
  4. Nikodemska-Wołowik A.M., Respondent w procesie badania marketingowego - aspekty etyczne, "Marketing i Rynek" 1996, nr 4.
  5. Unold J., Systemy informacyjne marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88