Literatura uzupełniająca, rozdział 2
- Kramer J., Marketingowy system informacji, w: Metody i techniki diagnozowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 1997, s. 283-294.
- Rutkowski I.P., System informacji marketingowej - wartość i koszt informacji, w: Instrumenty marketingu i ich zastosowania. Wybrane problemy, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu", nr 242, Poznań 1997, s. 45-62.
- Drzazga M., Miejsce i rodzaje informacji o konsumencie w systemie informacji marketingowej przedsiębiorstwa, w: Konsument i gospodarstwa domowe w systemie informacji marketingowej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach, nr 141, Katowice 1997, s. 41-52.
- Nikodemska-Wołowik A.M., Respondent w procesie badania marketingowego - aspekty etyczne, "Marketing i Rynek" 1996, nr 4.
- Unold J., Systemy informacyjne marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001.