Literatura uzupełniająca, rozdział 1
- Mazurek-Łopacińska K., Badania marketingowe w polskich przedsiębiorstwach, w: Zarządzanie i marketing (4), Problemy teorii i praktyki marketingu, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 738, Wrocław 1996, s.15-38.
- Kowal W., Badania marketingowe - ich użyteczność dla polskich przedsiębiorstw, w: Zarządzanie i marketing (12), Problemy teorii i praktyki marketingu, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 824, Wrocław 1999, s. 30-37.
- Muszyńska W., Rozwój badań rynkowych w warunkach rosnącej konkurencji, w: Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce. Materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu 1999, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 844, Wrocław 1999, s.16-29.
- Muszyńska W., Badania rynku a badania marketingowe - identyfikacja pojęć i obszary badawcze, w: Teoria i praktyka marketingu, Materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 2000, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 863, Wrocław 2000, s.19-28.
- Kowalczyk B., Badania marketingowe jako źródło informacji dla potrzeb zarządzania przedsiębiorstwem, w: Prace z zakresu analizy rynku i badań marketingowych 2000, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nr 543, Kraków 2000, s.159-170.
- Kaczmarczyk S., Zakres zastosowań badań marketingowych, w: Marketing - przełom wieków. Paradygmaty - zastosowania, Materiały Kongresowe, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 2, Wrocław 2000, s. 447-454.
Prace ogólne
- Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, WN PWN, Warszawa 2000.
- Karcz K., Kędzior Z., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2001.
- Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, AE Kraków 2004.
- Badania rynkowe i marketingowe, pod red. J. Kramer, PWE, Warszawa 1994.
- Bazarnik J., Grabiński T., Kąciak E., Mynarski S., Sagan A., Badania marketingowe. Metody i oprogramowanie komputerowe, Fogra, Kraków 1992.