Literatura uzupełniająca, rozdział 1

  1. Mazurek-Łopacińska K., Badania marketingowe w polskich przedsiębiorstwach, w: Zarządzanie i marketing (4), Problemy teorii i praktyki marketingu, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 738, Wrocław 1996, s.15-38.
  2. Kowal W., Badania marketingowe - ich użyteczność dla polskich przedsiębiorstw, w: Zarządzanie i marketing (12), Problemy teorii i praktyki marketingu, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 824, Wrocław 1999, s. 30-37.
  3. Muszyńska W., Rozwój badań rynkowych w warunkach rosnącej konkurencji, w: Zmiany w otoczeniu marketingowym podmiotów rynku w Polsce. Materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu 1999, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 844, Wrocław 1999, s.16-29.
  4. Muszyńska W., Badania rynku a badania marketingowe - identyfikacja pojęć i obszary badawcze, w: Teoria i praktyka marketingu, Materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 2000, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 863, Wrocław 2000, s.19-28.
  5. Kowalczyk B., Badania marketingowe jako źródło informacji dla potrzeb zarządzania przedsiębiorstwem, w: Prace z zakresu analizy rynku i badań marketingowych 2000, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nr 543, Kraków 2000, s.159-170.
  6. Kaczmarczyk S., Zakres zastosowań badań marketingowych, w: Marketing - przełom wieków. Paradygmaty - zastosowania, Materiały Kongresowe, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 2, Wrocław 2000, s. 447-454.

Prace ogólne

  1. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, WN PWN, Warszawa 2000.
  2. Karcz K., Kędzior Z., Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2001.
  3. Sagan A., Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, AE Kraków 2004.
  4. Badania rynkowe i marketingowe, pod red. J. Kramer, PWE, Warszawa 1994.
  5. Bazarnik J., Grabiński T., Kąciak E., Mynarski S., Sagan A., Badania marketingowe. Metody i oprogramowanie komputerowe, Fogra, Kraków 1992.

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88