Rozdział 15
Analiza danych: badanie różnic

Zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi

Obserwowany (wśród kobiet) i teoretyczny (w populacji) rozkład preferencji dla wielkości porcji lodów
Wielkość porcji Zakupy kobiet Zakupy kobiet (proporcje) Skumulowane proporcje dla kobiet Zakupy ogółu klientów Skumulowane proporcje dla ogółu klientów
Mała 80 0,40 0,40 0,25 0,25
Średnia 100 0,50 0,90 0,45 0,70
Duża 10 0,05 0,95 0,20 0,90
XXL 10 0,05 1,00 0,10 1,00
W celu oceny odchyleń w zakresie różnic w wielkości porcji lodów w zależności od płci (tabela) należy zastosować test Kołmogorowa-Smirnowa ponieważ:

Badania Marketingowe. Podstawy Metodologiczne

Gilbert Churchill

Podręcznik Gilberta Churchilla należy do najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz książkę tę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88