Część 3
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM
WPROWADZANIE NOWYCH PRODUKTÓW NA RYNEK
- Iwańczuk M., Fenomen kultu garbusa,
Marketing Serwis, 1998 nr 11, s. 32-35. - Jakubowski T., Lojalność a przywiązanie do marki,
Marketing w praktyce 2001, nr 11, s. 4-7. - Laszczak M., Świat w objęciach blondynki,
Marketing w praktyce 2001, nr 11, s. 18-20. - Otto J., Czas marketingu indywidualnego,
Marketing w praktyce 2001, nr 7, s. 40-44. - Sadowski J., Skuteczne wprowadzanie marki,
Marketing w praktyce 2001, nr 11, s. 8-10. - Witek-Hajduk M., Skuteczne rozszerzanie marki,
Marketing w praktyce 2000, nr 3, s. 47-50.
- Artykuł redakcyjny, Nowoczesna herbatka,
Marketing Serwis 2000, nr 10, s. 12. - Korczyc W., Marketing produktów licencyjnych,
Marketing w praktyce 2001, nr 11, s. 15-17. - Remisiewicz M., Smak pod kontrolą,
Businessman Magazine 2001, maj, s. 68-70.
- A.B., S jak SWATCH,
Marketing Serwis 2001, nr 11, s. 56-57. - A.B., P jak Persil,
Marketing Serwis 2000, nr 11, s. 74-76. - A.B., C jak Cardin,
Marketing Serwis 2000, nr 12, s. 52-53. - A.B., B jak British Airways,
Marketing Serwis 2001, nr 3, s. 70-71. - Bakuniak G., 22 lipca, dawniej E. Wedel, czyli jak dzisiaj zmienić nazwę,
Marketing Serwis 2000, nr 2, s. 50-51. - Koziarek A., C jak Coca-Cola,
Marketing Serwis 2001, nr 10, s. 39-40. - Koziarek A., L jak Lipton,
Marketing Serwis 1998, nr 11, s. 30-31. - P.M., S jak Starbucks Coffee,
Marketing Serwis 2002, nr 2, s. 46-47. - P.M., I jak IBM,
Marketing Serwis 2000, nr 3, s. 68-69. - Suchodolska A., S jak Star,
Marketing Serwis 2000, nr 5, s. 66-67.
- Abt S., Rola opakowań w infrastrukturze logistycznej,
Logistyka a jakość 2001, nr 1, s. 16-17. - Ankiel-Homa M., Zachęcić opakowaniem,
Marketing w praktyce 2001, nr 5, s. 51-54. - Ankiel-Homa M., Kosmetyki dobrze opakowane,
Marketing w praktyce 2000, nr 5, s. 46-48. - Hales C. F., Sprzedaż nie tylko raz,
Marketing w praktyce 2001, nr 10, s. 30-31. - Harenda D., Gramatura sukcesu,
Marketing Serwis 2000, nr 5, s. 54-55. - Kałowska D., Opakowanie - miedzy półką a reklamą,
Marketing w praktyce 2001, nr 9, s. 30-32. - Putz Z., Standardowe i trwałe,
Eurologistics 2000, nr 1, s. 26-28.
- Bernacik M., Uwaga produkty podobne,
Marketing Serwis 1998, nr 6, s. 15-17. - Kwiatkowski P., Podróbki - kradzież tożsamości,
Marketing w praktyce 2002, nr 4, s. 33-36. - Mierżynska M., Kłopoty z plagiatem,
Businessman Magazine 2000, maj, s. 100-103. - Nowak I., Podróbki markowych wózków widłowych,
Logistyka 2001, nr 3, s. 38.