Część 8
ELEMENTY ZARZĄDZANIA PRODUKTAMI PRZEMYSŁOWYMI I USŁUGAMI
ORIENTACJA MARKETINGOWA FIRMY ATLAS
- Penc J., Rynkowy wizerunek firmy,
"Marketing Serwis" 1998, nr 4, s. 4-9. - Przybylski J., Planowanie marketingu dóbr przemysłowych,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 6, s. 27-30, 2001, nr 7, s. 27-30. - Soboń M., Wprowadzenie nowych produktów,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 4, s. 9-12. - Stachowicz-Stanusch A., Orientacja marketingowa przedsiębiorstw - cóż to takiego?,
"Marketing Serwis" 1998, nr 4, s. 30-32.
- Kaniewski A., Wielki mały kapitał,
"Businessman Magazine" 2002, styczeń, s. 44-47. - Plencler J., Jak Wawin znalazł partnerów,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 2, s. 49-51. - Węglewski M., Bo będzie gorzej,
"Marketing Serwis" 2002, nr 1, s.32-33.
- Chłodnicki M., Jakość usług profesjonalnych,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 2, s. 32-40. - Glinka A., Spedycyjne Zosie Samosie,
"Businessman Magazine" 2001, listopad, s. 120. - Piontek L., Typy transakcji zawieranych na rynku dóbr przemysłowych,
"Marketing i rynek" 2000, nr 2, s. 6-11.
- Bielecki J., Mieszkanie bez głowy,
"Marketing Serwis" 2001, nr 1, s. 51-52. - Johann M., Segmentacja usług turystycznych,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 3, s. 22-24. - Johann M., Marketing usług,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 3, s. 51-54. - Kaczmarczyk M., Opisowe kryteria segmentacji klientów,
"Marketing w praktyce" 2002, nr 4, s. 7-11. - Romański W., Nie zginąć w tłumie,
"Businessman Magazine" 2000, sierpień, s. 48-49.
- Lewandowska J., Jak kreować entuzjazm konsumenta,
"Marketing Serwis" 1998, nr 5, s. 33-36. - Olękiewicz A., Cztery kółka po polsku,
"Marketing Serwis" 1998, nr 11, s. 38-40. - Romański W., Auto Stop,
"Businessman Magazine" 2001, lipiec, s. 122-123. - Skarboń M., Marketingowa polityka personalna w usługach,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 6, s. 42-45.