Część 2
BADANIA MARKETINGOWE
CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA WIARYGODNOŚĆ BADAŃ MARKETINGOWYCH
- Czarnecki A., Badania ankietowe w Internecie,
Marketing w praktyce 2001, nr 5, s. 55-57. - Czarnecki A., Wywiad telefoniczny,
Marketing w praktyce 2001, nr 7, s. 16-19. - Hendler A., Kłamstwa ankieterów,
Businessman Magazine 2001, kwiecień, s. 92-93. - Kornacka D., Badania przez klikanie,
Businessman Magazine 2000, wrzesień, s. 136-137. - Maison D., Proste dla mistrzów, Marketing Serwis 2001, nr 2, s. 54-55.
- Sielicki J., Segmentacja w badaniach marketingowych,
Marketing w praktyce 2001, nr 10, s. 13-16. - Tworzydło D., Błędy w badaniach marketingowych,
Marketing w praktyce 2001, nr 1, s. 8-11.
- Artykuł redakcyjny, Gdzie znaleźć informacje biznesowe,
Businessman Magazine 2000, maj, s. 30-31. - Łaszczyk M., Zintegrowana komunikacja marketingowa,
Marketing w praktyce 2001, nr 10, s. 32-35. - Najdowski J., Ostateczna klęska Gallupa,
Businessman Magazine 2000, wrzesień, s. 142. - Nalazek U., Dystans do sieci,
Businessman Magazine 1999, wrzesień, s. 27-28. - Stachowicz-Stanusch A., Być albo nie być na rynku,
Marketing w praktyce 2000, nr 3, s. 13-17. - Stachowicz-Stanusch A., Orientacja marketingowa przedsiębiorstw - cóż to takiego,
Marketing Serwis 1998, nr 4, s. 30-32.
- Grzesiuk A., Bolesne źródło o firmie,
Marketing w praktyce 2000, nr 4, s. 44-46. - Kostecki M. J., Zarabiać na niezadowolonym kliencie,
Marketing w praktyce 2001, nr 3, s. 19-22. - Kostyła J., Remisiewicz M., Elektroniczny Hyde Park,
Businessman Magazine 2002, styczeń, s. 66. - Mykowska A., Jak klienci podejmują decyzję,
Marketing w praktyce 2002, nr 4, s. 12-15. - Penconek M., Relacje z klientami,
Marketing w praktyce 2000, nr 5, s. 13-16. - Tomczyk P., Mystery Shopping,
Marketing w praktyce 2000, nr 2, s. 12-14. - Otto J., Korytarz - jak zatrzymać klienta,
Marketing Serwis 1998, nr 9, s. 6-8.
- Barankiewicz J., Telemarketing - lek na receptę,
Marketing Serwis 1998, nr 1, s. 34-34. - Czak P., Armia heroldów, czyli marketing bezpośredni w Tymbark SA,
Marketing Serwis 1998, nr 1, s. 24-27. - Krokosz E., Dąbrowska N., Budowanie relacji z kluczowymi klientami,
Marketing w praktyce 2001, nr 12, s. 4-8. - Malczewski Ł., Szpieg w sieci,
Marketing w praktyce 2001, nr 2, s. 59-61. - Miękus A., W oczekiwaniu na przełom,
Marketing Serwis 1998, nr 3, s. 14-16. - Nalazek U., Marketer zadzwoni dwa razy,
Businessman Magazine 1999, wrzesień, s. 100-101. - Rozwadowska B., Dzwonię do Pana w bardzo typowej sprawie,
Marketing Serwis 1998, nr 1, s. 35 i 44. - Wicher A., Testowanie w marketingu bezpośrednim,
Marketing w praktyce 2002, nr 4, s. 42-43. - Załęcki J., Linia dla pieniędzy,
Marketing w praktyce 2000, nr 3, s. 30-31. - Załęcki J., Przeczytaj, zadzwoń i zamów,
Marketing Serwis 2000, nr 5, s. 60-61.
- Artykuł redakcyjny, Usługi logistyczne w Polsce,
Eurologistics 2002, nr 2, 39-46. - Grzesiuk A., Klient fundamentem biznesu,
Marketing w praktyce 2001, nr 1, s. 24-27. - Kozłowska-Adamczak E., Przykład outsourcingu,
Logistyka 2001, nr 3, s. 70. - Romański W., Wyrzucić dystrybucję,
Businessman Magazine 2001, listopad, s. 114-116.