Część 1
MODEL FUNKCJONOWANIA MARKETINGU
RESTRUKTURYZACJA ZAKŁADÓW CHEMICZNYCH POLICE SA
- Łazarowicz M., Czy Vodafone połknie,
Businessman Magazine 2001, styczeń, s. 18-20. - Pawłowska I., Lifting króla soków,
Businessman Magazine 2000, czerwiec, s. 134-135. - Romański W., Samoleczenie,
Businessman Magazine 2001, styczeń, s. 92-93. - Romański W., Kuracja przez podział,
Businessman Magazine 2001, październik, s. 17-21. - Stankunowicz E., Co wymyślił Roman Kluska,
Businessman Magazine 2000, czerwiec, s. 90-93. - Szafrańska A., Od EMPiKU do EMPiKU,
Marketing Serwis 2001, nr 7-8, s. 35-37. - Węglewski M., Inwestorskie deja vu,
Marketing Serwis 2001, nr 1, s. 34-36. - Węglewski M., Za zamkniętymi drzwiami,
Marketing Serwis 2000, nr 7-8, s. 65-67. - Węglewski M., Diabeł siedzi w szczegółach,
Marketing Serwis 2000, nr 5, s. 40-43.
- Hendler A., Kelnerki nie malują paznokci,
Businessman Magazine 2000, listopad, s. 168-169. - Mejsner M., Zielony punkt zaczepienia,
Marketing Serwis 2001, nr 1, s. 26-28. - Penc J., Rynkowy wizerunek firmy,
Marketing Serwis 1998, nr 4, s. 4-9. - Zawada M., Cause Related Marketing - biznes z duszą,
Marketing w praktyce 2001, nr 8, s. 13-16. - Ziemkowski M., Odpady i makrologistyka,
Logistyka i jakość 2001, nr 6, s. 28-29.
- Cyplik P., Wykorzystanie metod sterowania zapasami,
Logistyka 2001, nr 5, s. 6-9. - Krokosz E., Dąbrowska N., Budowanie relacji z czołowymi klientami,
Marketing w praktyce 2001, nr 12, s. 4-8. - Olękiewicz A., Cztery kółka po polsku,
Marketing Serwis 1998, nr 11, s. 38-40. - Romański W., Autostop,
Businessman Magazine 2001, lipiec, s. 122-123.
- Białkowska-Gużyńska A., Postny rząd,
Businessman Magazine 2001, luty, s. 22-27. - Gajewska I., Public Relations na firmowym podwórku,
Marketing w praktyce 2002, nr 4, s. 39-41. - Leszczyński M., Pracownik zaangażowany, klient zadowolony,
Marketing w praktyce 2002, nr 4, s. 55-57. - Malczewski Ł., Internetowa e-tykieta,
Marketing Serwis 2000, nr 7-8, s. 60-61. - Rosołowicz Ł., Kultura a decyzje nabywcy,
Marketing w praktyce 2000, nr 2, s. 60-63. - Zawadzka R., Kup pan chociaż logo,
Marketing Serwis 2001, nr 1, s. 22-24.
- Białkowska-Gużyńska A., Gołata K., Czarny scenariusz,
Businessman Magazine 2001, luty, s. 18-21. - Dąbrowski Ł., Employeeship,
Marketing Serwis 1998, nr 10, s. 14-17. - Kuczkowska J., Lebiedzińska M., Wypalanie i rutyna w dziale handlu,
Marketing w praktyce 2001, nr 11, s. 21-24. - Orłowski K., Premia za wytrwałość,
Businessman Magazine 2001, styczeń, s. 62-99. - Pałyska J., Menedżerowie XX wieku,
Businessman Magazine 2000, styczeń, s. 80-86. - Trepkowska J., Sztuka perswazji,
Businessman Magazine 1998, kwiecień, s. 98-99. - Wejtko M., Skuteczni lub martwi,
Marketing Serwis 2002, nr 1, s. 20-22 . - Wojciechowska J., Samouki kontra młode wilki,
Marketing Serwis 2000, nr 9, s. 20-23 . - Wojtach H., Młodzi interaktywni,
Businessman Magazine 2000, kwiecień, s. 64.