Część 9
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
PRZESŁANKI ROZWOJU EKSPORTU MEBLI
- Hill J., Osiem przykazań,
"Businessman Magazine" 2000, styczeń, s. 26-27. - Kaniewski A., Morze przyszłości,
"Businessman Magazine" 2001, styczeń, s. 50-51. - Remisiewicz M., Smak pod kontrolą,
"Businessman Magazine" 2001, maj, s. 68-70.
- Boruc R., Patent na zdrowie,
"Businessman Magazine" 2001, sierpień, s. 58-60. - Kostyła J., Remisiewicz M., Lekarstwem w pacjenta,
"Businessman Magazine" 2002, kwiecień, s. 50-52. - Orłowski W. M., Kłopotliwe dziedzictwo,
"Businessman Magazine" 2001, lipiec, s. 50-53.
- Artykuł redakcyjny, Niebieski świat Beiersdorfu,
"Marketing Polska" 1998, nr 5, s. 5. - Bartosik M., Negocjacje na rynkach międzynarodowych,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 8, s.55-57 (część I), 2001, nr 9, s.53-55 (część II). - Bartosik M., Negocjacje na rynkach azjatyckich,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 10, s. 61-62. - Drewińska U., Wiedzieć jak negocjować,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 4, s. 39-42. - Gutowski R., Le ouebe, czyli sieć,
"Businessman Magazine" 2001, sierpień, s. 116-117. - Kamiński A., Porządek musi być,
"Businessman Magazine" 2001, kwiecień, s. 104-105.
- Bartosik M., Opakowania na eksport,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 3, s. 30-32. - Grzesiuk A., Sprzedaż produktów za granicę,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 5, s. 29-32. - Urbaniak M., Jaki kraj taki produkt,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 1, s. 46-48.
- Gontarz J., Beneficjanci kryzysu",
"Businessman Magazine" 2001, grudzień, s. 44-45. - Hendler A., Latem LOT-em,
"Businessman Magazine" 2000, wrzesień, s. 160-161. - Jóźwiak S., Pojedynek na mile,
"Marketing Serwis" 2001, marzec, s. 37-38.