Część 6
PROGRAMOWANIE CEN PRODUKTÓW
PROGRAMY NAGRADZANIA LOJALNYCH NABYWCÓW
- Markowski M., "Inteligentna" karta lojalności,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 10, s. 39-42. - Przedrzymirska M., Sposób na stałego klienta,
"Marketing Serwis" 1998, nr 9, s. 10-11. - Otto J., Metody budowania lojalności,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 3, s. 18-21. - Otto J., Lojalny klient najcenniejszym kapitałem,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 2, s. 15-19. - Otto J., Korytarz - jak zatrzymać klienta,
"Marketing Serwis" 1998, nr 9, s. 6-8. - Styczek D., Lojalność wciąż do zdobycia,
"Marketing Serwis" 2000, nr 3, s. 20-22. - Tesławski M., Ziewiec K., Programy lojalnościowe - zalety i zagrożenia,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 8, s. 17-19.
- Johann M., Marketing usług, część II,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 2, s. 54-56. - Pieniak J., Dostawcy łączcie się!,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 4, s. 28-32. - Zieliński M., Promocja i dystrybucja prasy w Internecie,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 5, s. 59-62.
- Artykuł redakcyjny, Czy jedna cena jest wystarczająco zmienna,
"Marketing Serwis" 1998, nr 4, s. 14-17. - Penconek M., Badania cenowe,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 10, s. 18-21. - Tkaczyk J., Badania marketingowe nie muszą być drogie,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 9, s. 4-8.
- Kokoszka I., Analitycy zmysłów,
"Marketing Serwis" 2001, nr 9, s. 30-31. - Orłowski K., Pracuje jak Polak,
"Businessman Magazine" 2000, listopad, s. 22-28. - Zamyłka A., Lodowa bandera,
"Marketing Serwis" 2000, nr 7-8, s. 40-44
- Olszewski J., Logistyka w USA - synergia transportowa jako środek redukcji kosztów,
"Logistyka" 2001, nr 6, s. 18-19. - Sobieszczyk T., Mierzenie kosztów łańcucha dostaw za pomocą rachunku działań ABC/M,
"Logistyka" 2001, nr 1, s. 26-30. - Zieliński T., Rachunek kosztów działań (ABC) w audycie logistycznym przedsiębiorstwa,
"Logistyka" 2001, nr 2, s. 10-13.