Wskazówki dla studentów

  1. Zapoznaj się z treścią odpowiedniego rozdziału książki Marketing. Podręcznik akademicki autorstwa Eugeniusza Michalskiego.
  2. Przeczytaj krótkie Streszczenie, w którym przedstawiono najistotniejsze informacje zawarte w danym rozdziale podręcznika.
  3. Sprawdź swą wiedzę - rozwiąż testy:
    1. Test do uzupełnienia,
    2. Prawda czy fałsz,
    3. Test wyboru.
  4. Przeprowadź analizę wybranego Studium przypadku - poznaj rzeczywiste problemy, przed jakimi stają zarządy różnych przedsiębiorstw. Spróbuj odpowiedzieć na postawione w nim pytania.
  5. Rozszerz swoją wiedzę zapoznając się z Literaturą uzupełniającą i innymi publikacjami w czasopismach.
  6. Po opanowaniu całości materiału zawartego w podręczniku i przewodniku lub odpowiednich do projektu części podręcznika i przewodnika, opracuj własny projekt marketingowy, korzystając z Założeń do projektów marketingowych.

Eugeniusz Michalski, Przewodnik do studiowania

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88