Propozycje dla nauczycieli akademickich
- Zgodność układu części i rozdziałów książki Marketing. Podręcznik akademicki z układem Przewodnika do studiowania, których autorem jest Eugeniusz Michalski, umożliwia równoległe korzystanie z obu form dydaktycznych.
- Zestaw rysunków wykorzystanych w podręczniku, po wydrukowaniu, może stanowić dogodny materiał ilustrujący wykładane zagadnienia.
- Studia przypadków mogą znacznie uatrakcyjnić prowadzone zajęcia dydaktyczne. Zalecenie studentom zapoznania się z nimi przed wykładem, seminarium lub ćwiczeniami może pobudzić ich do stawiania pytań, umożliwić przeprowadzenie grupowych dyskusji nad konkretnymi przykładami oraz sprowokować do prób samodzielnego rozwiązywania problemów marketingowych.
- Założenia do projektów marketingowych mogą posłużyć do próby wykorzystania przekazanej wiedzy w praktyce oraz sprawdzenia jej opanowania przez studentów podczas prowadzonych zajęć.
- Zbiór pytań testowych wraz z Odpowiedziami może być dowolnie modyfikowany i dostosowany do konkretnych potrzeb – testów egzaminacyjnych, zaliczeniowych itp. Każdy nauczyciel akademicki może dowolnie tworzyć własne zestawy testów sprawdzających wiedzę z całości lub części materiału zawartego w podręczniku.
Eugeniusz Michalski, Przewodnik do studiowania