Część 5
PROMOCJA PRODUKTÓW
KAMPANIE PROMOCJYJNE PROSZKÓW DO PRANIA
- Bartosik M., Reklama na eurorynku,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 5, s. 40-43. - Kokoszka I., Siła zespołu,
"Marketing Serwis" 2001, nr 1, s. 42-43. - Pałyska J., Taki sobie produkt,
"Marketing Serwis" 2000, nr 10, s. 50-51. - Pieniak J., Strategia idealna,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 6, s. 6-10. - Sławiński M., Brutalna kampania,
"Businessman Magazine" 2001, lipiec, s. 120-121. - Starzyńska E., Najlepsze kampanie lat 90",
"Marketing Serwis" 2001, nr 12, s. 30-32.
- Bartosik M., Sprzedaż osobista - droga, ale skuteczna,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 10, s. 22-26 - Klimczyk-Bryk M., Negocjacje - wiedza czy sztuka,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 3, s. 51-54 - Szkop-Gwiazda A., Rady dla menedżera sprzedaży,
"Marketing w praktyce" 2002, nr 4, s. 27-28 - Trojanowski M., Profesjonalna obsługa klienta, część II,
"Marketing Serwis" 1998, nr 7-8, s. 40-43, - Załęcki J., Walka o szczegóły,
"Marketing Serwis" 1998, nr 1, s. 22-24
- Barlik J., Kłopoty to nasza specjalność,
"Marketing Serwis" 2001, nr 1, s. 29-31. - Harenda D., Alchemia wizerunku,
"Marketing Serwis" 2000, nr 2, s. 27. - Malczewski Ł., Zaplątani w sieci,
"Marketing Serwis" 2000, nr 5, s. 44-45. - Najder K., W oczekiwaniu na pomysł,
"Marketing Serwis" 2001, nr 5, s. 36-39. - Pałyska J., Taki sobie produkt,
"Marketing Serwis" 2000, nr 10, s. 50-51. - Węglewski M., Wyblakły orła cień,
"Marketing Serwis" 2000, nr 10, s. 37-39.
- Artykuł redakcyjny, Wizytówka firmy,
"Businessman Magazine" 2002, styczeń, s. 64. - Koprowska T., Sponsorowanie 'Prognozy pogody' przez firmę HOOP,
"Marketing Serwis" 1998, nr 2, s. 10-11 i 39. - Mejsser M., Złote żniwa w Sydney,
"Marketing Serwis" 2000, nr 10, s. 58-59. - Mierżyńska M., Sponsor szuka kultury,
"Businessman Magazine" 2000, marzec, s. 36-37. - Romański W., Orłowski K., Sport pociągnie firmę,
"Businessman Magazine" 2002, luty, s. 23-29. - Zawadzka R., W pogoni za Coca-Colą,
"Marketing Serwis" 2000, nr 9, s. 78-80.
- Łaszyn A., Kryzys w siedmiu odsłonach", część I i część II,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 11, s. 37-39 i 12/2001, s. 20-22. - Mejsser M., Zielony punkt zaczepienia,
"Marketing Serwis" 2001, nr 1, s. 26-28. - Wejtko M., Skuteczni lub martwi,
"Marketing Serwis" 2002, nr 1, s. 20-22.