Część 7
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
STRATEGIE ROZWOJU WROCŁAWSKIEJ INTERMODY
- Orłowski K., Romański W., Bingo x 10,
"Businessman Magazine" 2001, wrzesień, s. 38-43. - Pieniak J., Być lepszym od konkurencji,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 2, s. 26-29. - Wąsikowska K., SWOT pomoże,
"Marketing w praktyce" 2001, nr 5, s. 22-25, 2001, nr 6, s. 46-49. - Węglewski M., Bo będzie gorzej,
"Marketing Serwis" 2002, nr 1, s. 32-33.
- Artykuł redakcyjny, Centrum logistyczne IKEA,
"Logistyka a jakość" 2001, nr 3, s. 17. - Gościniak D., Centrum dystrybucyjne IKEI w Polsce,
"Logistyka" 2001, nr 4, s. 40. - Jan J., "Komputer i drewno równa się IKEA",
"Eurologistics" 2000, nr 1, s. 23-25.
- Artykuł redakcyjny, Idea gwoździem a strategia młotkiem,
"Marketing Serwis" 2001, nr 5, s. 58-59. - Majczak M., W czym tkwi Bond,
"Marketing Serwis" 2000, nr 2, s. 42-44. - Najder K., W oczekiwaniu na pomysł,
"Marketing Serwis" 2001, nr 5, s. 36-39.
- Deptuła T., Niebezpieczna księgowość,
"Newsweek" 2001, z dnia 16.12, s.38. - Gębski Ł., Duże jest piękne,
"Businessman Magazine" 2002, kwiecień, s. 47-49. - Walewska D., Hewlett-Packard i Compaq - fuzja stulecia,
"Rzeczpospolita" 2002, nr 82, s. B-8.
- Artykuł redakcyjny, "Coraz wyższa poprzeczka",
"Marketing Serwis" 2000, nr 9, s. 18-19. - Barlik J., Dochodzenie do dojrzałości,
"Marketing Serwis" 2000, nr 11, s. 20-23. - Kokoszka I., Siła zespołu,
"Marketing Serwis" 1998, nr 1, s. 42-43. - Pieniak J., Być lepszym od konkurencji,
"Marketing w praktyce" 2000, nr 2, s. 26-29. - Szkop-Gwiazda A., Rady dla menadżera sprzedaży,
"Marketing w praktyce" 2002, nr 4, s. 27-28.