Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? | Strona w podręczniku, na której znajdziesz odpowiedź. |
Na czym polega procedura warunkowania klasycznego? | 315, 316 |
Jakie jest znaczenie styczności bodźców w czasie dla procesu warunkowania i uczenia się? | 317 |
Na czym polegają zjawiska warunkowania klasycznego, takie jak: wygasanie i spontaniczne odnawianie się odruchów oraz generalizacja i różnicowanie bodźców? | 318, 319 |
Na czym polega procedura warunkowania sprawczego? | 326, 327 |
Na czym polega różnica między pojęciami wzmocnienia i kary? | 328-330 |
Jakie jest znaczenie modelowania i wiązania reakcji podczas warunkowania sprawczego? | 333, 334 |
Jakie znaczenie ma rozkład wzmocnień dla pojawiającego się w odpowiedzi zachowania? | 334-336 |
Na czym polega różnica między pierwotnymi i warunkowymi czynnikami wzmacniającymi? | 331, 332 |
Jeśli jeszcze nie potrafisz odpowiedzieć swobodnie na te pytania wykonaj dalsze zadania i testy. |
Copyright © 1992 by Pearson Education. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały z książki Philipa Zimbardo, Psychology and Life, 13th Edition, wydanej przez Allyn and Bacon, Boston, Massachusetts, USA nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez pisemnej zgody.