Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?

Spis treści rozdziału (format pdf, 24 KB)

Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?Strona w podręczniku, na której znajdziesz odpowiedź.
Na czym polega procedura warunkowania klasycznego?315, 316
Jakie jest znaczenie styczności bodźców w czasie dla procesu warunkowania i uczenia się?317
Na czym polegają zjawiska warunkowania klasycznego, takie jak: wygasanie i spontaniczne odnawianie się odruchów oraz generalizacja i różnicowanie bodźców?318, 319
Na czym polega procedura warunkowania sprawczego?326, 327
Na czym polega różnica między pojęciami wzmocnienia i kary?328-330
Jakie jest znaczenie modelowania i wiązania reakcji podczas warunkowania sprawczego?333, 334
Jakie znaczenie ma rozkład wzmocnień dla pojawiającego się w odpowiedzi zachowania?334-336
Na czym polega różnica między pierwotnymi i warunkowymi czynnikami wzmacniającymi?331, 332
Jeśli jeszcze nie potrafisz odpowiedzieć swobodnie na te pytania wykonaj dalsze zadania i testy.

PSYCHOLOGIA I ŻYCIE

Philip G. Zimbardo

Ta książka to wzór doskonałej popularyzacji wiedzy psychologicznej. W sposób obiektywny, przystępny i wyczerpujący przedstawia główne dziedziny psychologii i pokazuje ich praktyczne zastosowania.

więcej »

Materiały dla studentów

Tu znajdziesz materiały, które pomogą Ci opanować materiał z podręcznika Zimbardo Psychologia i życie i przygotować się do egzaminu.

więcej »

Materiały dla wykładowców

Tu znajdziesz materiały, które pomogą w przygotowaniu wykładów i ćwiczeń opartych na podręczniku Zimbardo Psychologia i życie.

więcej »


Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88
/usr/local/www/virtual/aneksy.pwn.pl/psychologia