Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału?
Co powinieneś wiedzieć po lekturze tego rozdziału? | Strona w podręczniku, na której znajdziesz odpowiedź. |
Jakie były pierwotne cele pomiaru psychologicznego, a jakie są współcześnie? | 551,552 |
Co to jest rzetelność, a co trafność pomiaru? | 553-556 |
Jakie są źródła informacji o różnicach indywidualnych wykorzystywane w praktyce? | 556-558 |
Jaki jest kontekst historyczny pomiaru inteligencji? | 559, 560 |
Jakie są warianty konstruktu inteligencji? | 560-566 |
Jakie są główne spory i kontrowersje wokół mierzenia ilorazu inteligencji? | 566-570 |
Jakie są i na czym polegają różnice między obiektywnymi i projekcyjnymi testami osobowości? | 571-576 |
Jakie są problemy polityczne i etyczne wynikające z powszechnego stosowania testów we współczesnym życiu społecznym? | 576-579 |
Jeśli jeszcze nie potrafisz odpowiedzieć swobodnie na te pytania wykonaj dalsze zadania i testy. |
Copyright © 1992 by Pearson Education. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały z książki Philipa Zimbardo, Psychology and Life, 13th Edition, wydanej przez Allyn and Bacon, Boston, Massachusetts, USA nie mogą być publikowane i redystrybuowane bez pisemnej zgody.