Rozdział 9
Kanały dystrybucji i dystrybucja hurtowa

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Dystrybutor występuje najczęściej na rynku produktów konsumpcyjnych.

Prawda
Fałsz



Więcej produktów konsumpcyjnych niż przemysłowych jest sprzedawanych bezpośrednio ostatecznym nabywcom.

Prawda
Fałsz



Agenci lub brokerzy mogą negocjować warunki sprzedaży w imieniu producenta, ale nie nabywają prawa własności do produktu.

Prawda
Fałsz



Sortowanie jest powszechnie stosowane w przypadku ubiorów.

Prawda
Fałsz



Likwidacja hurtowników nie prowadzi do eliminacji funkcji, które oni spełniają.

Prawda
Fałsz



Obserwujemy ogólną tendencję do wzrostu liczby szczebli w kanale dystrybucji.

Prawda
Fałsz



Hurtownicy przywiązują mniejszą wagę do promocji, atmosfery i lokalizacji punktu sprzedaży.

Prawda
Fałsz



Wystawy, targi i pokazy są popularną formą sprzedaży produktów konsumpcyjnych.

Prawda
Fałsz



Agenci handlowi i brokerzy wykonują mniejszy zakres usług niż hurtownicy.

Prawda
Fałsz



Agent handlowy obciąża producenta kosztami podczas sprzedaży produktu.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88