Rozdział 8
Kierowanie rozwojem produktu

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Istnieje generalna tendencja do wydłużania cyklu życia produktów.

Prawda
Fałsz



Produkt może być tylko absolutnie nowy dla danego producenta czy pośrednika handlowego.

Prawda
Fałsz



Pozycja nowego produktu na rynku porównywana jest względem produktów konkurencyjnych.

Prawda
Fałsz



Na etapie dojrzałości produktu występuje duża elastyczność ustalania cen z tendencją do systematycznej obniżki.

Prawda
Fałsz



Produkty związane z modą mają z reguły dłuższy cykl życia i mogą przechodzić przez typowe etapy cyklu życia.

Prawda
Fałsz



Nowe produkty stanowią barierę dla przetrwania i rozwoju producenta.

Prawda
Fałsz



Test marketingowy jest kosztowny.

Prawda
Fałsz



Przez akceptację produktu nabywca staje się jego okazjonalnym użytkownikiem.

Prawda
Fałsz



Kierownik produktu może być odpowiedzialny za jeden produkt lub kilka produktów.

Prawda
Fałsz



Trwałość produktu określana jest przez łatwość naprawy i nowoczesny styl.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88