Rozdział 8
Kierowanie rozwojem produktu
Istnieje generalna tendencja do wydłużania cyklu życia produktów.
Prawda
Fałsz
Produkt może być tylko absolutnie nowy dla danego producenta czy pośrednika handlowego.
Prawda
Fałsz
Pozycja nowego produktu na rynku porównywana jest względem produktów konkurencyjnych.
Prawda
Fałsz
Na etapie dojrzałości produktu występuje duża elastyczność ustalania cen z tendencją do systematycznej obniżki.
Prawda
Fałsz
Produkty związane z modą mają z reguły dłuższy cykl życia i mogą przechodzić przez typowe etapy cyklu życia.
Prawda
Fałsz
Nowe produkty stanowią barierę dla przetrwania i rozwoju producenta.
Prawda
Fałsz
Test marketingowy jest kosztowny.
Prawda
Fałsz
Przez akceptację produktu nabywca staje się jego okazjonalnym użytkownikiem.
Prawda
Fałsz
Kierownik produktu może być odpowiedzialny za jeden produkt lub kilka produktów.
Prawda
Fałsz
Trwałość produktu określana jest przez łatwość naprawy i nowoczesny styl.
Prawda
Fałsz