Rozdział 7
Planowanie marketingowe produktu
Produkt obejmuje tylko korzystne właściwości materialne i niematerialne.
Prawda
Fałsz
Każdy produkt jest tylko jednym ze sposobów zaspokojenia określonej potrzeby nabywców.
Prawda
Fałsz
Proces technologiczny wchodzi w zakres działalności marketingowej.
Prawda
Fałsz
Nowe produkty promowane są wyłącznie przez producenta.
Prawda
Fałsz
Jakość, styl i fason produktów wybieralnych są często ważniejsze od ceny.
Prawda
Fałsz
Asortyment produktów wytwarzanych przez zakład przemysłowy jest szeroki.
Prawda
Fałsz
Popyt na produkty przemysłowe jest niezależny od popytu na produkty konsumpcyjne.
Prawda
Fałsz
Często nazwa przedsiębiorstwa jest jednocześnie marką jego produktów.
Prawda
Fałsz
Producent sprzedaje produkty wyłącznie pod swoją marką.
Prawda
Fałsz
Takie określenia jak „pełna gwarancja” lub „całkowita gwarancja zapewniona” znaczą to samo dla producenta, pośrednika i nabywcy.
Prawda
Fałsz