Rozdział 7
Planowanie marketingowe produktu

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Produkt obejmuje tylko korzystne właściwości materialne i niematerialne.

Prawda
Fałsz



Każdy produkt jest tylko jednym ze sposobów zaspokojenia określonej potrzeby nabywców.

Prawda
Fałsz



Proces technologiczny wchodzi w zakres działalności marketingowej.

Prawda
Fałsz



Nowe produkty promowane są wyłącznie przez producenta.

Prawda
Fałsz



Jakość, styl i fason produktów wybieralnych są często ważniejsze od ceny.

Prawda
Fałsz



Asortyment produktów wytwarzanych przez zakład przemysłowy jest szeroki.

Prawda
Fałsz



Popyt na produkty przemysłowe jest niezależny od popytu na produkty konsumpcyjne.

Prawda
Fałsz



Często nazwa przedsiębiorstwa jest jednocześnie marką jego produktów.

Prawda
Fałsz



Producent sprzedaje produkty wyłącznie pod swoją marką.

Prawda
Fałsz



Takie określenia jak „pełna gwarancja” lub „całkowita gwarancja zapewniona” znaczą to samo dla producenta, pośrednika i nabywcy.

Prawda
Fałsz



Teraz do 20% taniej w Księgarni PWN

Pedagogika. T. 1-2
Pedagogika. T. 1-2cena juz od 63,80zamów
Podstawy ekonomii
Podstawy ekonomiicena juz od 47,90zamów
Podstawy fizyki. T. 1-5
Podstawy fizyki. T. 1-5cena juz od 219,60zamów

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88