Rozdział 6
Studia nad postępowaniem konsumentów

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Prawidłowości związane z postępowaniem konsumentów nie znajdują zastosowania w postępowaniu nabywców kupujących produkty na użytek przedsiębiorstw, instytucji i organizacji działających nie dla zysku.

Prawda
Fałsz



Zakupy na kredyt są determinowane tylko przez dostępność kredytu.

Prawda
Fałsz



Wygoda i status mogą być motywami zakupu produktów luksusowych i realizacji zakupu w wysoko wyspecjalizowanych sklepach.

Prawda
Fałsz



Potrzeby fizjologiczne i psychologiczne są trudne, a nieraz niemożliwe do dokładnego określenia.

Prawda
Fałsz



Motywy są zawsze demonstrowane otwarcie i dlatego są łatwe do identyfikacji.

Prawda
Fałsz



W wywiadach pogłębionych zadajemy z reguły pytania bezpośrednio związane z tematem.

Prawda
Fałsz



Każdy konsument może inaczej patrzeć na reklamowany produkt.

Prawda
Fałsz



Konkurenci powoli naśladują przychylny wizerunek popularnych produktów.

Prawda
Fałsz



Przychylna postawa konsumenta wobec produktu jest równoznaczna z zamiarem jego zakupu.

Prawda
Fałsz



Ludzie w ciągu swojego życia mogą przechodzić z jednej klasy społecznej do drugiej.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88