Rozdział 4
System informacji marketingowej

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Podsystemy są od siebie niezależne.

Prawda
Fałsz



System może być modyfikowany lub uzupełniany przez zmianę poszczególnych składników, bez potrzeby zmiany całego systemu.

Prawda
Fałsz



System informacji marketingowej (SIM) nie jest częścią składową systemu informacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem.

Prawda
Fałsz



W życiu codziennym dane i informacje znaczą co innego.

Prawda
Fałsz



Model marketingowy występuje jako matematyczny opis związków zmiennych wpływających na wyniki przedsiębiorstwa.

Prawda
Fałsz



Model jest zgodny z rzeczywistością, bowiem podstawowe elementy wyrażone są liczbami.

Prawda
Fałsz



Modele marketingowe często zastępują kierownika w procesie formułowania decyzji.

Prawda
Fałsz



Modele optymalizacyjne mogą być użyteczne do poszukiwania najlepszych rozwiązań problemów.

Prawda
Fałsz



Każda zmiana w SIM jest łatwa do przeprowadzenia i nie pociąga za sobą znacznych kosztów.

Prawda
Fałsz



SIM koryguje i prowadzi do rozwiązania źle zdefiniowanych problemów.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88