Rozdział 4
System informacji marketingowej
Podsystemy są od siebie niezależne.
Prawda
Fałsz
System może być modyfikowany lub uzupełniany przez zmianę poszczególnych składników, bez potrzeby zmiany całego systemu.
Prawda
Fałsz
System informacji marketingowej (SIM) nie jest częścią składową systemu informacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem.
Prawda
Fałsz
W życiu codziennym dane i informacje znaczą co innego.
Prawda
Fałsz
Model marketingowy występuje jako matematyczny opis związków zmiennych wpływających na wyniki przedsiębiorstwa.
Prawda
Fałsz
Model jest zgodny z rzeczywistością, bowiem podstawowe elementy wyrażone są liczbami.
Prawda
Fałsz
Modele marketingowe często zastępują kierownika w procesie formułowania decyzji.
Prawda
Fałsz
Modele optymalizacyjne mogą być użyteczne do poszukiwania najlepszych rozwiązań problemów.
Prawda
Fałsz
Każda zmiana w SIM jest łatwa do przeprowadzenia i nie pociąga za sobą znacznych kosztów.
Prawda
Fałsz
SIM koryguje i prowadzi do rozwiązania źle zdefiniowanych problemów.
Prawda
Fałsz