Rozdział 24
Analiza środowiska międzynarodowego

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Prawo międzynarodowe istnieje w postaci skodyfikowanej.

Prawda
Fałsz



Eksporterzy i importerzy z obcego kraju stosują odmienne standardy etyki marketingowej.

Prawda
Fałsz



Rewaluacja wpływa pozytywnie na zwiększenie eksportu i ogranicza import produktów.

Prawda
Fałsz



Cła eksportowe stosowane są częściej niż cła importowe.

Prawda
Fałsz



Apele odwołujące się do patriotyzmu mają charakter proimportowy.

Prawda
Fałsz



Subwencje mają najczęściej charakter pośredni – ukryty.

Prawda
Fałsz



Występuje ścisły związek między postępem technicznym i ekonomicznym a rozwojem społecznym kraju.

Prawda
Fałsz



Stosunki eksportera z zagranicznym kontrahentem rozpoczynają się często od negocjacji.

Prawda
Fałsz



Szczególna dbałość powinna być zachowana przy tłumaczeniu sloganu reklamowego.

Prawda
Fałsz



Metody międzynarodowych badań marketingowych różnią się znacznie od metod badań marketingowych stosowanych w kraju.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88