Rozdział 24
Analiza środowiska międzynarodowego
Prawo międzynarodowe istnieje w postaci skodyfikowanej.
Prawda
Fałsz
Eksporterzy i importerzy z obcego kraju stosują odmienne standardy etyki marketingowej.
Prawda
Fałsz
Rewaluacja wpływa pozytywnie na zwiększenie eksportu i ogranicza import produktów.
Prawda
Fałsz
Cła eksportowe stosowane są częściej niż cła importowe.
Prawda
Fałsz
Apele odwołujące się do patriotyzmu mają charakter proimportowy.
Prawda
Fałsz
Subwencje mają najczęściej charakter pośredni – ukryty.
Prawda
Fałsz
Występuje ścisły związek między postępem technicznym i ekonomicznym a rozwojem społecznym kraju.
Prawda
Fałsz
Stosunki eksportera z zagranicznym kontrahentem rozpoczynają się często od negocjacji.
Prawda
Fałsz
Szczególna dbałość powinna być zachowana przy tłumaczeniu sloganu reklamowego.
Prawda
Fałsz
Metody międzynarodowych badań marketingowych różnią się znacznie od metod badań marketingowych stosowanych w kraju.
Prawda
Fałsz