Rozdział 21
Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych
W świecie obserwujemy ogólną tendencję do ograniczania rozwoju usług przemysłowych.
Prawda
Fałsz
Jeżeli popyt na produkty konsumpcyjne obniża się lub wygasa, to zmniejsza się także popyt na produkty przemysłowe, służące do jego wytworzenia.
Prawda
Fałsz
Na rynku produktów przemysłowych nie spotyka się produktów o przeznaczeniu konsumpcyjnym.
Prawda
Fałsz
Nabywcy produktów przemysłowych zwracają większą uwagę na oszczędności i korzyści otrzymywane z produktów niż konsumenci.
Prawda
Fałsz
Cena odgrywa mniejszą rolę przy zakupie wyrobów standardowych.
Prawda
Fałsz
Zamiast kupować niektóre produkty przemysłowe ze źródeł zewnętrznych, można je wytwarzać we własnym zakresie.
Prawda
Fałsz
O międzynarodowy standard produktu ISO 9000 ubiegają się przede wszystkim nowe zakłady przemysłowe.
Prawda
Fałsz
Ze względu na brak wiedzy technicznej hurtownik nie może świadczyć wszystkich usług posprzedażowych.
Prawda
Fałsz
Opakowanie produktu przemysłowego spełnia mniejszą rolę jako środek promocji.
Prawda
Fałsz
Na rynku produktów przemysłowych częściej występuje konkurencja cenowa.
Prawda
Fałsz