Rozdział 21
Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


W świecie obserwujemy ogólną tendencję do ograniczania rozwoju usług przemysłowych.

Prawda
Fałsz



Jeżeli popyt na produkty konsumpcyjne obniża się lub wygasa, to zmniejsza się także popyt na produkty przemysłowe, służące do jego wytworzenia.

Prawda
Fałsz



Na rynku produktów przemysłowych nie spotyka się produktów o przeznaczeniu konsumpcyjnym.

Prawda
Fałsz



Nabywcy produktów przemysłowych zwracają większą uwagę na oszczędności i korzyści otrzymywane z produktów niż konsumenci.

Prawda
Fałsz



Cena odgrywa mniejszą rolę przy zakupie wyrobów standardowych.

Prawda
Fałsz



Zamiast kupować niektóre produkty przemysłowe ze źródeł zewnętrznych, można je wytwarzać we własnym zakresie.

Prawda
Fałsz



O międzynarodowy standard produktu ISO 9000 ubiegają się przede wszystkim nowe zakłady przemysłowe.

Prawda
Fałsz



Ze względu na brak wiedzy technicznej hurtownik nie może świadczyć wszystkich usług posprzedażowych.

Prawda
Fałsz



Opakowanie produktu przemysłowego spełnia mniejszą rolę jako środek promocji.

Prawda
Fałsz



Na rynku produktów przemysłowych częściej występuje konkurencja cenowa.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88