Rozdział 20
Organizowanie i kontrola działalności marketingowej

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Kierownicy produktu powoływani są zwykle w małych przedsiębiorstwach.

Prawda
Fałsz



Kierownik produktu może posiąść zbyt wąską wiedzę i praktykę i jest czasem określany jako ekspert od jednego produktu.

Prawda
Fałsz



Wdrażanie planu marketingowego polega na podejmowaniu strategicznych decyzji w zakresie marketingu mix.

Prawda
Fałsz



Opracowywanie harmonogramów realizacji zadań nie nastręcza z reguły trudności.

Prawda
Fałsz



Zadaniem kontroli rentowności jest określenie, z jakich dziedzin i form działalności można zrezygnować.

Prawda
Fałsz



Standardy są to normy lub wzorce, do których faktyczne wyniki są porównywane.

Prawda
Fałsz



Reguły: góry lodowej i 80/20 mają minimalne znaczenie praktyczne.

Prawda
Fałsz



Sprzedaż nie zawsze odzwierciedla reakcje nabywców na zastosowany marketing mix.

Prawda
Fałsz



Metody analizy sprzedaży mają charakter uniwersalny i mogą być stosowane niezależnie od typu produktu i rodzaju przedsiębiorstwa

Prawda
Fałsz



Kontrola ogólna działalności marketingowej jest relatywnie droga i zajmuje dużo czasu.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88