Rozdział 20
Organizowanie i kontrola działalności marketingowej
Kierownicy produktu powoływani są zwykle w małych przedsiębiorstwach.
Prawda
Fałsz
Kierownik produktu może posiąść zbyt wąską wiedzę i praktykę i jest czasem określany jako ekspert od jednego produktu.
Prawda
Fałsz
Wdrażanie planu marketingowego polega na podejmowaniu strategicznych decyzji w zakresie marketingu mix.
Prawda
Fałsz
Opracowywanie harmonogramów realizacji zadań nie nastręcza z reguły trudności.
Prawda
Fałsz
Zadaniem kontroli rentowności jest określenie, z jakich dziedzin i form działalności można zrezygnować.
Prawda
Fałsz
Standardy są to normy lub wzorce, do których faktyczne wyniki są porównywane.
Prawda
Fałsz
Reguły: góry lodowej i 80/20 mają minimalne znaczenie praktyczne.
Prawda
Fałsz
Sprzedaż nie zawsze odzwierciedla reakcje nabywców na zastosowany marketing mix.
Prawda
Fałsz
Metody analizy sprzedaży mają charakter uniwersalny i mogą być stosowane niezależnie od typu produktu i rodzaju przedsiębiorstwa
Prawda
Fałsz
Kontrola ogólna działalności marketingowej jest relatywnie droga i zajmuje dużo czasu.
Prawda
Fałsz