Rozdział 15
Public Relations i środki popierania sprzedaży

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Cele public relations są inne niż cele reklamy.

Prawda
Fałsz



Wiadomości rozpowszechniane przez public relations mogą być powtarzane wiele razy przez dany środek masowego przekazu.

Prawda
Fałsz



Zakres i czas nadania lub opublikowania wiadomości w ramach public relations zależy od uznania redakcji.

Prawda
Fałsz



Sponsorowanie nie sprowadza się tylko do wspierania finansowego imprez artystycznych czy zawodów sportowych.

Prawda
Fałsz



Pośrednicy polegają wyłącznie na swojej promocji produktów ostatecznym nabywcom.

Prawda
Fałsz



Bezpłatne próbki stymulują zainteresowanie produktami.

Prawda
Fałsz



Redukcja ceny jest łatwym sposobem popierania sprzedaży, ale stosowana zbyt często może zniweczyć wizerunek produktu.

Prawda
Fałsz



Nagrody są przeznaczone tylko dla uczestników gier, konkursów i loterii.

Prawda
Fałsz



Po zebraniu określonej liczby znaczków handlowych nabywca wymienia je na wyznaczone na liście produkty lub pieniądze.

Prawda
Fałsz



Promocja na pokazach i targach polega na płatnym rozprowadzaniu publikacji i katalogów.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88