Rozdział 15
Public Relations i środki popierania sprzedaży
Cele public relations są inne niż cele reklamy.
Prawda
Fałsz
Wiadomości rozpowszechniane przez public relations mogą być powtarzane wiele razy przez dany środek masowego przekazu.
Prawda
Fałsz
Zakres i czas nadania lub opublikowania wiadomości w ramach public relations zależy od uznania redakcji.
Prawda
Fałsz
Sponsorowanie nie sprowadza się tylko do wspierania finansowego imprez artystycznych czy zawodów sportowych.
Prawda
Fałsz
Pośrednicy polegają wyłącznie na swojej promocji produktów ostatecznym nabywcom.
Prawda
Fałsz
Bezpłatne próbki stymulują zainteresowanie produktami.
Prawda
Fałsz
Redukcja ceny jest łatwym sposobem popierania sprzedaży, ale stosowana zbyt często może zniweczyć wizerunek produktu.
Prawda
Fałsz
Nagrody są przeznaczone tylko dla uczestników gier, konkursów i loterii.
Prawda
Fałsz
Po zebraniu określonej liczby znaczków handlowych nabywca wymienia je na wyznaczone na liście produkty lub pieniądze.
Prawda
Fałsz
Promocja na pokazach i targach polega na płatnym rozprowadzaniu publikacji i katalogów.
Prawda
Fałsz