Rozdział 14
Akwizycja

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Akwizycja stosowana jest najczęściej przez przedsiębiorstwa detaliczne.

Prawda
Fałsz



Akwizytor może promować każdy rodzaj produktu, a więc dobro materialne, usługę i ideę.

Prawda
Fałsz



Akwizytorzy nakłaniający do zamówień reprezentują przedsiębiorstwa na zewnątrz lub pracują wewnątrz przedsiębiorstwa.

Prawda
Fałsz



Prawie cały personel wspierający akwizytorów jest zatrudniony przez hurtowników.

Prawda
Fałsz



Akwizytor zorientowany na potrzeby nabywców dąży do sprzedania produktu w każdy możliwy sposób.

Prawda
Fałsz



Nowi akwizytorzy i długoletni akwizytorzy wymagają wszechstronnego szkolenia.

Prawda
Fałsz



Prezentacja przygotowana stanowi rozsądne rozwiązanie, gdy akwizytor nabrał już doświadczenia i rutyny.

Prawda
Fałsz



W trakcie negocjacji należy odrzucić wszelkie uprzedzenia i uznać, że druga strona ma dobrą wolę do osiągnięcia kompromisu.

Prawda
Fałsz



Zadania akwizytora kończą się wraz z finalizacją zakupu.

Prawda
Fałsz



Na poziom wynagrodzenia akwizytorów wywiera wpływ średnia wysokość wynagrodzenia innych pracowników przedsiębiorstwa.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88