Rozdział 13
Reklama produktów

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Reklama może okazać się szczególnie dogodną formą dotarcia z informacją na rynek skoncentrowany przestrzennie.

Prawda
Fałsz



Reklama z reguły powoduje szybką reakcję nabywców.

Prawda
Fałsz



Produkty o znanej marce i wysokim udziale w rynku wymagają niższych kosztów reklamy.

Prawda
Fałsz



Produkty jednorodne wymagają oryginalnych ogłoszeń reklamowych i większych nakładów na reklamę.

Prawda
Fałsz



Nasilenie reklamy produktów konkurencyjnych może wzmocnić także popyt na produkty danego przedsiębiorstwa.

Prawda
Fałsz



Reklama produktu może być kierowana do ostatecznych nabywców lub łącznie do pośredników i ostatecznych nabywców.

Prawda
Fałsz



Przez włączenie pośrednika lokalnego do reklamy, producent uzyskuje dodatkowe oszczędności, gdyż lokalne środki przekazu z reguły obciążają niższymi kosztami zleceniodawców miejscowych.

Prawda
Fałsz



Umowy o reklamę są zwykle długotrwałe i rzadko są zrywane.

Prawda
Fałsz



Dostosowanie kosztów kampanii do wydatków konkurentów na reklamę jest najlepszym rozwiązaniem.

Prawda
Fałsz



Część nabywców uznaje telefoniczne namawianie do składania zamówień za zbyt nachalną i dokuczliwą formę promocji.

Prawda
Fałsz



Teraz do 20% taniej w Księgarni PWN

Podstawy ekonomii
Podstawy ekonomiicena juz od 47,90zamów
Podstawy fizyki. T. 1-5
Podstawy fizyki. T. 1-5cena juz od 219,60zamów
Półwiecze
Półwieczecena juz od 47,90zamów

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88