Rozdział 12
Podstawy promocji

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Inicjatorem promocji masowej i użycia środków popierania sprzedaży jest najczęściej detalista.

Prawda
Fałsz



Celem promocji jest również zabieganie o pozytywne postawy nabywców wobec przedsiębiorstwa.

Prawda
Fałsz



Nabywcy dostrzegają tę samą wiadomość w podobny sposób.

Prawda
Fałsz



Negatywny wizerunek przedsiębiorstwa czy produktu znika szybko po usunięciu jego przyczyny.

Prawda
Fałsz



Apel może być umiarkowanie sprzeczny z przekonaniami nabywców.

Prawda
Fałsz



Przy jednostronnie pozytywnej treści, najsilniejsze argumenty z reguły umieszcza się na końcu.

Prawda
Fałsz



Wczesna większość nabywców podejmuje ryzyko i postępuje niezależnie od innych grup nabywców.

Prawda
Fałsz



Z charakterystyki procesu akceptacji wynika, że producenci powinni zwrócić główną uwagę na maruderów.

Prawda
Fałsz



Reklama i public relations są najskuteczniejsze we wczesnych stadiach formowania decyzji zakupu przez nabywcę.

Prawda
Fałsz



Przechodząc przez kolejne etapy cyklu życia produkt wymaga użycia tej samej promocji mix.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88