Rozdział 12
Podstawy promocji
Inicjatorem promocji masowej i użycia środków popierania sprzedaży jest najczęściej detalista.
Prawda
Fałsz
Celem promocji jest również zabieganie o pozytywne postawy nabywców wobec przedsiębiorstwa.
Prawda
Fałsz
Nabywcy dostrzegają tę samą wiadomość w podobny sposób.
Prawda
Fałsz
Negatywny wizerunek przedsiębiorstwa czy produktu znika szybko po usunięciu jego przyczyny.
Prawda
Fałsz
Apel może być umiarkowanie sprzeczny z przekonaniami nabywców.
Prawda
Fałsz
Przy jednostronnie pozytywnej treści, najsilniejsze argumenty z reguły umieszcza się na końcu.
Prawda
Fałsz
Wczesna większość nabywców podejmuje ryzyko i postępuje niezależnie od innych grup nabywców.
Prawda
Fałsz
Z charakterystyki procesu akceptacji wynika, że producenci powinni zwrócić główną uwagę na maruderów.
Prawda
Fałsz
Reklama i public relations są najskuteczniejsze we wczesnych stadiach formowania decyzji zakupu przez nabywcę.
Prawda
Fałsz
Przechodząc przez kolejne etapy cyklu życia produkt wymaga użycia tej samej promocji mix.
Prawda
Fałsz