Rozdział 11
Dystrybucja detaliczna

Rozpoznanie wyrażeń prawdziwych i fałszywych.


Detalista gromadzi produkty wielu, często ze sobą konkurujących producentów i hurtowników.

Prawda
Fałsz



Sklepy oferujące tanie produkty mogą mieć wystawny wystrój.

Prawda
Fałsz



Sklepy spożywcze stosują główną filozofie detalu: „kupuj tanio i sprzedawaj tanio”.

Prawda
Fałsz



Sklepy specjalistyczne z reguły nakładają na produkty wyższe ceny.

Prawda
Fałsz



W przeszłości większość domów towarowych grupowała się poza centrum miasta.

Prawda
Fałsz



Sklepy masowej dystrybucji mają osobliwy wystrój wnętrza.

Prawda
Fałsz



Superstory starają się przyciągnąć nabywców niską ceną produktów.

Prawda
Fałsz



Komiwojażerstwo obejmuje znaczną część ogólnej sprzedaży detalicznej.

Prawda
Fałsz



Domy sprzedaży wysyłkowej oferują szeroki asortyment produktów.

Prawda
Fałsz



Kradzieże produktów przez personel stanowią większy problem niż kradzieże produktów przez nabywców.

Prawda
Fałsz



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88