Rozdział 7
Planowanie marketingowe produktu

Wybierz prawidłową odpowiedź.


____________ produktu obejmuje korzyści podstawowe, odnoszące się do kategorii potrzeb nabywców, które produkt jest w stanie zaspokoić.

Koncepcja
Podłoże
Projekt
Rdzeń



____________ dostarczają nabywcom psychologicznych bodźców, które pozwalają rozwiązać problemy lub dostosować się do środowiska.

Idee
Paradygmaty
Permisje
Slogany



Uzyskanie ___________ zabezpiecza producenta przed możliwością nielegalnego wyprodukowania identycznego lub bardzo podobnego produktu przez konkurenta.

aktywacji
legacji
patentu
wpisu



Produkty ____________ użytku wymagają niewielkiej promocji na szczeblu handlu detalicznego.

domowego
doraźnego
incydentalnego
powszechnego



Zakupy ____________ produktu następują najczęściej na skutek interwencji osoby z zewnątrz.

nieposzukiwanego
okolicznościowego
substytucyjnego
subsydiowanego



Popyt na produkty ____________ jest mało elastyczny do pewnego poziomu cen.

inwestycyjne
przemysłowe
standardowe
wielokrotnego użytku



___________ polega na użyciu nazwy, godła, skrótu literowego, terminu, symbolu (albo ich połączenia) w celu ułatwienia odróżnienia danego produktu od innych – podobnych produktów.

Ilustrowanie
Liternictwo
Metkowanie
Znakowanie



Przezwyciężenie ____________ wizerunku, kojarzonego z marką produktu, jest trudne i kosztowne.

heterogenicznego
hiobowego
negatywnego
snobistycznego



Marka ____________ prowadzi do uzyskania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo.

kolektywna
popularna
preferowana
priorytetowa



Koszt opakowania jest zwykle określany przez rodzaj i ____________ produktu.

cenę
gabaryty
konsystencję
znaczenie



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88