Rozdział 7
Planowanie marketingowe produktu
____________ produktu obejmuje korzyści podstawowe, odnoszące się do kategorii potrzeb nabywców, które produkt jest w stanie zaspokoić.
Koncepcja
Podłoże
Projekt
Rdzeń
____________ dostarczają nabywcom psychologicznych bodźców, które pozwalają rozwiązać problemy lub dostosować się do środowiska.
Idee
Paradygmaty
Permisje
Slogany
Uzyskanie ___________ zabezpiecza producenta przed możliwością nielegalnego wyprodukowania identycznego lub bardzo podobnego produktu przez konkurenta.
aktywacji
legacji
patentu
wpisu
Produkty ____________ użytku wymagają niewielkiej promocji na szczeblu handlu detalicznego.
domowego
doraźnego
incydentalnego
powszechnego
Zakupy ____________ produktu następują najczęściej na skutek interwencji osoby z zewnątrz.
nieposzukiwanego
okolicznościowego
substytucyjnego
subsydiowanego
Popyt na produkty ____________ jest mało elastyczny do pewnego poziomu cen.
inwestycyjne
przemysłowe
standardowe
wielokrotnego użytku
___________ polega na użyciu nazwy, godła, skrótu literowego, terminu, symbolu (albo ich połączenia) w celu ułatwienia odróżnienia danego produktu od innych – podobnych produktów.
Ilustrowanie
Liternictwo
Metkowanie
Znakowanie
Przezwyciężenie ____________ wizerunku, kojarzonego z marką produktu, jest trudne i kosztowne.
heterogenicznego
hiobowego
negatywnego
snobistycznego
Marka ____________ prowadzi do uzyskania przewagi konkurencyjnej przez przedsiębiorstwo.
kolektywna
popularna
preferowana
priorytetowa
Koszt opakowania jest zwykle określany przez rodzaj i ____________ produktu.
cenę
gabaryty
konsystencję
znaczenie