Rozdział 6
Studia nad postępowaniem konsumentów
Procesy zachodzące w umysłach konsumentów porównywane są w przenośni do zawartości ____________.
bazy danych
czarnych puszek
komputerów osobistych
szarych kontenerów
Najważniejszymi źródłami siły nabywczej ludności są dochody, ____________ i ogólny poziom zamożności.
akredytywa
konto bankowe
kredyty
poręczenia
Każda osoba pobudzana jest do działania przez potrzeby i _____________.
fanaberie
innowacje
miraże
pragnienia
Teorie ___________ wskazują, że ludzie nigdy nie osiągają całkowitego zadowolenia.
aspiracji
fatamorgany
konwersji
potrzeb
___________ wywiadu powinien nie tylko wykazać dobrą znajomość cech produktu i wiedzę z zakresu marketingu, ale także znać psychikę ludzką.
Inicjator
Kontroler
Realizator
Uczestnik
Ludzie dostrzegają bodźce związane z bieżącymi potrzebami, bodźce, których oczekują i bodźce, które ich ___________ zaskakują.
niespodziewanie
perfekcyjnie
permanentnie
pozytywnie
Poznanie oparte jest na ____________ produktu, które może prowadzić do pozytywnych poglądów na produkt i producenta lub do negatywnych postaw.
aklamacji
postrzeganiu
propagowaniu
taryfikacji
Grupa ____________ może mieć duży wpływ na wybór marki samochodu, telewizora, mebli czy odzieży.
doradców
dyskusyjna
nabywców
odniesienia
Decyzje konsumentów mogą wydawać się czasem ____________ z punktu widzenia producenta czy pośrednika.
awangardowe
futurystyczne
irracjonalne
nieprawdopodobne
____________ podejmowanie decyzji polega na tym samym sposobie zaspokajania potrzeby wtedy, kiedy się pojawia.
Racjonalne
Regeneracyjne
Retrospekcyjne
Rutynowe