Rozdział 6
Studia nad postępowaniem konsumentów

Wybierz prawidłową odpowiedź.


Procesy zachodzące w umysłach konsumentów porównywane są w przenośni do zawartości ____________.

bazy danych
czarnych puszek
komputerów osobistych
szarych kontenerów



Najważniejszymi źródłami siły nabywczej ludności są dochody, ____________ i ogólny poziom zamożności.

akredytywa
konto bankowe
kredyty
poręczenia



Każda osoba pobudzana jest do działania przez potrzeby i _____________.

fanaberie
innowacje
miraże
pragnienia



Teorie ___________ wskazują, że ludzie nigdy nie osiągają całkowitego zadowolenia.

aspiracji
fatamorgany
konwersji
potrzeb



___________ wywiadu powinien nie tylko wykazać dobrą znajomość cech produktu i wiedzę z zakresu marketingu, ale także znać psychikę ludzką.

Inicjator
Kontroler
Realizator
Uczestnik



Ludzie dostrzegają bodźce związane z bieżącymi potrzebami, bodźce, których oczekują i bodźce, które ich ___________ zaskakują.

niespodziewanie
perfekcyjnie
permanentnie
pozytywnie



Poznanie oparte jest na ____________ produktu, które może prowadzić do pozytywnych poglądów na produkt i producenta lub do negatywnych postaw.

aklamacji
postrzeganiu
propagowaniu
taryfikacji



Grupa ____________ może mieć duży wpływ na wybór marki samochodu, telewizora, mebli czy odzieży.

doradców
dyskusyjna
nabywców
odniesienia



Decyzje konsumentów mogą wydawać się czasem ____________ z punktu widzenia producenta czy pośrednika.

awangardowe
futurystyczne
irracjonalne
nieprawdopodobne



____________ podejmowanie decyzji polega na tym samym sposobie zaspokajania potrzeby wtedy, kiedy się pojawia.

Racjonalne
Regeneracyjne
Retrospekcyjne
Rutynowe



Teraz do 20% taniej w Księgarni PWN

Podstawy ekonomii
Podstawy ekonomiicena juz od 47,90zamów
Podstawy fizyki. T. 1-5
Podstawy fizyki. T. 1-5cena juz od 219,60zamów
Półwiecze
Półwieczecena juz od 47,90zamów

Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88