Rozdział 20
Organizowanie i kontrola działalności marketingowej

Wybierz prawidłową odpowiedź.


Zaletą organizacji funkcjonalnej działu marketingowego jest ___________ struktura.

afirmowana
konsekwentna
przejrzysta
transcedentalna



Dział marketingowy może opracować ____________ budżet wobec zmieniającej się sytuacji rynkowej.

elastyczny
komplementarny
koniunkturalny
progresywny



Działalność kierownika produktu może prowadzić do ____________ z działalnością kierowników działów funkcjonalnych przedsiębiorstwa.

dysharmonii
kolaudacji
konfliktów
konstatacji



Pomocne we wdrażaniu planów może być opracowanie ____________ realizacji zadań.

czasochłonności
harmonogramu
repetytorium
sublimacji



Kontrola dostarcza zasilenia zwrotnego w wiadomości, które mogą prowadzić do ____________ planów.

kompensacji
modyfikacji
reinterpretacji
rekomendacji



Niezadowalające wyniki i niekorzystne odchylenia od standardów prowadzą do ___________.

interpelacji
interwencji
inwencji
prewencji



____________ polega na nakierowaniu odchyleń od stanu normalnego(lub planowanego) na właściwą drogę.

Eskalacja
Interwencja
Notyfikacja
Transformacja



Zgodnie z regułą góry lodowej zbiorcze ujecie danych ________ ich wartość.

amortyzuje
deformuje
kurczy
zamraża



Zadowolenie nabywców znajduje odbicie we wzroście ____________ i malejącej liczbie reklamacji.

asocjacji
produkcji
sprzedaży
rekompensat



Do wykonywania złożonych analiz kosztów coraz częściej są wykorzystywane ____________.

kalkulatory
komputery
programatory
projektory



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88