Rozdział 20
Organizowanie i kontrola działalności marketingowej
Zaletą organizacji funkcjonalnej działu marketingowego jest ___________ struktura.
afirmowana
konsekwentna
przejrzysta
transcedentalna
Dział marketingowy może opracować ____________ budżet wobec zmieniającej się sytuacji rynkowej.
elastyczny
komplementarny
koniunkturalny
progresywny
Działalność kierownika produktu może prowadzić do ____________ z działalnością kierowników działów funkcjonalnych przedsiębiorstwa.
dysharmonii
kolaudacji
konfliktów
konstatacji
Pomocne we wdrażaniu planów może być opracowanie ____________ realizacji zadań.
czasochłonności
harmonogramu
repetytorium
sublimacji
Kontrola dostarcza zasilenia zwrotnego w wiadomości, które mogą prowadzić do ____________ planów.
kompensacji
modyfikacji
reinterpretacji
rekomendacji
Niezadowalające wyniki i niekorzystne odchylenia od standardów prowadzą do ___________.
interpelacji
interwencji
inwencji
prewencji
____________ polega na nakierowaniu odchyleń od stanu normalnego(lub planowanego) na właściwą drogę.
Eskalacja
Interwencja
Notyfikacja
Transformacja
Zgodnie z regułą góry lodowej zbiorcze ujecie danych ________ ich wartość.
amortyzuje
deformuje
kurczy
zamraża
Zadowolenie nabywców znajduje odbicie we wzroście ____________ i malejącej liczbie reklamacji.
asocjacji
produkcji
sprzedaży
rekompensat
Do wykonywania złożonych analiz kosztów coraz częściej są wykorzystywane ____________.
kalkulatory
komputery
programatory
projektory