Rozdział 19
Planowanie marketingowe
Planowanie rozpoczyna się od analizy SWOT i sformułowania założeń ____________.
działalności marketingowej
kreatywności kapitałowej
marketingu mix
progresji mix
Strategia marketingowa może być doskonalona lub weryfikowane cele marketingowe, jeżeli brak __________ do ich realizacji.
inicjacji
kondensacji
przesłanek
środków
Plan taktyczny służy do rozwiązania szczegółowych kwestii podczas ___________ działalności przedsiębiorstwa.
bieżącej
inwestycyjnej
selektywnej
typowej
Przed ustaleniem końcowej prognozy wyniki prognoz ilościowych i opinie są porównywane i ____________.
konsolidowane
niwelowane
testowane
unifikowane
Do szacowania ___________ rynku docelowego stosujemy prognozowanie ilościowe i przewidywanie.
chłonności
profilu
równowagi
spójności
Przez ekstrapolację linii trendu otrzymujemy __________ kierunek rozwoju sprzedaży.
ogólny
prawdopodobny
probabilistyczny
tendencyjny
Analiza powiązań _____________ pozwala poznać tendencje rozwojowe zjawisk społecznych i gospodarczych według tzw. efektu domina.
deterministycznych
pokrewnych
selektywnych
wzajemnych
Kierownik może szacować potencjalny rynek i sprzedaż poszczególnych produktów opierając się na ____________ sytuacji rynkowej.
analizie
fluktuacji
konfirmacji
kwantytatywnej
W celu ____________ planowania i szybkiego wykonania operacji matematycznych, możemy użyć do analizy tabeli kalkulacyjnej.
matematyzowania
rozszerzania
uelastyczniania
usprawnienia
Minimalny poziom wydatków marketingowych, konieczny, aby znaleźć się na rynku, nazywamy ____________ wydatków marketingowych.
imperatywem
komponentem
progiem
szczeblem