Rozdział 14
Akwizycja
____________ odbywa się najczęściej przez kontakt „twarzą w twarz” sprzedawcy z nabywcą.
Akwizycja
Konsolidacja
Prezentacja
Targ
Przedsiębiorstwo wykorzystuje informacje uzyskane przez akwizytora od nabywców do ____________.
kampanii promocyjnej
konkurencji pozacenowej
kontaktów ze spedytorami
wystroju sklepów
Akwizytorzy przyjmujący zamówienia obsługują z reguły ___________ klientów.
natrętnych
przyjaznych
stabilnych
znanych
Akwizytor-____________ towarzyszy akwizytorowi producenta, który odwiedza pośredników i przedsiębiorstwa zakupujące produkty na użytek przemysłowy.
metodysta
misjonarz
protagonista
technik
____________ i staż pracy pozwala akwizytorowi przełamać oziębły stosunek nabywcy do często nieznanej osoby.
Aparycja
Erudycja
Inklinacja
Inwencja
Akwizycja opiera się na zbiorze zasad współpracy z nabywcą i wymaga osiągnięcia ____________ w stosowaniu tych zasad.
biegłości
perseweracji
pewności
uniwersalności
Nowy akwizytor może przejść szkolenie ____________ przed podjęciem pracy terenowej lub szkolenie w trakcie pracy.
ad hoc
kolokwialne
lingwistyczne
stacjonarne
Przed ____________ akwizytor powinien zebrać wszystkie dostępne wiadomości o nabywcy i jego osobowości, szczególnie o jego potrzebach i problemach.
inferencją
konfrontacją
prolegomeną
spotkaniem
Akwizytor może czasem przewidzieć wątpliwości nabywcy i próbować ____________ je zanim zostaną zgłoszone.
deformować
kontrować
niweczyć
zobojętnić
Kontakty __________ mają nieraz decydujący wpływ na skuteczność akwizycji.
medialne
personalne
profilaktyczne
towarzyskie