Rozdział 14
Akwizycja

Wybierz prawidłową odpowiedź.


____________ odbywa się najczęściej przez kontakt „twarzą w twarz” sprzedawcy z nabywcą.

Akwizycja
Konsolidacja
Prezentacja
Targ



Przedsiębiorstwo wykorzystuje informacje uzyskane przez akwizytora od nabywców do ____________.

kampanii promocyjnej
konkurencji pozacenowej
kontaktów ze spedytorami
wystroju sklepów



Akwizytorzy przyjmujący zamówienia obsługują z reguły ___________ klientów.

natrętnych
przyjaznych
stabilnych
znanych



Akwizytor-____________ towarzyszy akwizytorowi producenta, który odwiedza pośredników i przedsiębiorstwa zakupujące produkty na użytek przemysłowy.

metodysta
misjonarz
protagonista
technik



____________ i staż pracy pozwala akwizytorowi przełamać oziębły stosunek nabywcy do często nieznanej osoby.

Aparycja
Erudycja
Inklinacja
Inwencja



Akwizycja opiera się na zbiorze zasad współpracy z nabywcą i wymaga osiągnięcia ____________ w stosowaniu tych zasad.

biegłości
perseweracji
pewności
uniwersalności



Nowy akwizytor może przejść szkolenie ____________ przed podjęciem pracy terenowej lub szkolenie w trakcie pracy.

ad hoc
kolokwialne
lingwistyczne
stacjonarne



Przed ____________ akwizytor powinien zebrać wszystkie dostępne wiadomości o nabywcy i jego osobowości, szczególnie o jego potrzebach i problemach.

inferencją
konfrontacją
prolegomeną
spotkaniem



Akwizytor może czasem przewidzieć wątpliwości nabywcy i próbować ____________ je zanim zostaną zgłoszone.

deformować
kontrować
niweczyć
zobojętnić



Kontakty __________ mają nieraz decydujący wpływ na skuteczność akwizycji.

medialne
personalne
profilaktyczne
towarzyskie



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88