Rozdział 13
Reklama produktów
Częstotliwość i liczba powtórzeń wpływa na łatwiejsze przyswojenie ____________ ogłoszenia reklamowego i utrwalenie przekazywanych wiadomości.
artykulacji
inkorporacji
sublimacji
treści
Duża liczba kampanii reklamowych może wywołać ____________ informacyjny w umysłach nabywców.
kociokwik
kontrast
natłok
szum
Ogólna sytuacja na rynku może przyczyniać się do rozszerzania, względnie ograniczania __________.
agitacji
penetracji
permutacji
reklamy
Reklama produktów ____________ stosowana jest w celu obniżenia wahań w sprzedaży.
awangardowych
elitarystycznych
tymczasowych
sezonowych
Większość redakcji środków masowego przekazu wykorzystuje ____________, aby określić profil publiczności, do której docierają.
badania marketingowe
psychoanalizę
psychometrię
stratyfikację
Niektóre czasopisma, zawierające wiele ogłoszeń reklamowych, rozprowadzane są ____________.
gratisowo
lokalnie
memoriałowo
permanentnie
____________ jest najważniejszy, gdyż jest to czasem jedyna część apelu reklamowego, na którą zwracają uwagę nabywcy.
Nagłówek
Kryptogram
Policentryzm
Znak graficzny
Akcent w ____________ kładziemy na cechy i pociągający wygląd produktu.
ikonie
ilustracji
iluzji
introspekcji
Ogłoszenie reklamowe powinno być ____________ testowane, zanim zostanie użyte w skali masowej.
koniunkcyjnie
pantografowo
sekwencyjnie
wstępnie
Wpływ reklamy na sprzedaż produktu może być osłabiony przez silną reklamę produktów ____________.
dumpingowych
kolonialnych
konkurencyjnych
ubocznych