Rozdział 13
Reklama produktów

Wybierz prawidłową odpowiedź.


Częstotliwość i liczba powtórzeń wpływa na łatwiejsze przyswojenie ____________ ogłoszenia reklamowego i utrwalenie przekazywanych wiadomości.

artykulacji
inkorporacji
sublimacji
treści



Duża liczba kampanii reklamowych może wywołać ____________ informacyjny w umysłach nabywców.

kociokwik
kontrast
natłok
szum



Ogólna sytuacja na rynku może przyczyniać się do rozszerzania, względnie ograniczania __________.

agitacji
penetracji
permutacji
reklamy



Reklama produktów ____________ stosowana jest w celu obniżenia wahań w sprzedaży.

awangardowych
elitarystycznych
tymczasowych
sezonowych



Większość redakcji środków masowego przekazu wykorzystuje ____________, aby określić profil publiczności, do której docierają.

badania marketingowe
psychoanalizę
psychometrię
stratyfikację



Niektóre czasopisma, zawierające wiele ogłoszeń reklamowych, rozprowadzane są ____________.

gratisowo
lokalnie
memoriałowo
permanentnie



____________ jest najważniejszy, gdyż jest to czasem jedyna część apelu reklamowego, na którą zwracają uwagę nabywcy.

Nagłówek
Kryptogram
Policentryzm
Znak graficzny



Akcent w ____________ kładziemy na cechy i pociągający wygląd produktu.

ikonie
ilustracji
iluzji
introspekcji



Ogłoszenie reklamowe powinno być ____________ testowane, zanim zostanie użyte w skali masowej.

koniunkcyjnie
pantografowo
sekwencyjnie
wstępnie



Wpływ reklamy na sprzedaż produktu może być osłabiony przez silną reklamę produktów ____________.

dumpingowych
kolonialnych
konkurencyjnych
ubocznych



Marketing

Eugeniusz Michalski

Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu...

więcej »

Materiały dla studentów

Jak pracować z Przewodnikiem? Sprawdź, co Ci radzi Autor. Porady ułatwią Ci także korzystanie z podręcznika.

więcej »

Materiały dla nauczycieli akademickich

Zadaniem Przewodnika do studiowania jest między innymi pomoc wykładowcom w stworzeniu atrakcyjnej formy przekazywania wiedzy z dziedziny marketingu.

więcej »

Copyright © 1997-2024 Wydawnictwo Naukowe PWN SA
infolinia: 0 801 33 33 88