Rozdział 12
Podstawy promocji
Przez przekazywanie ____________ przedsiębiorstwo zamierza wpłynąć na postawy i zachowanie nabywców.
informacji
indygenatów
porad
poleceń
Inicjatorem promocji masowej i użycia środków popierania sprzedaży jest najczęściej ____________.
pośrednik
producent
prominent
propagator
Jeżeli nabywcy mają ____________ stosunek do produktu, to zadaniem promocji może być przypominanie o produkcie.
pozytywny
prekursorski
utylitarny
uwierzytelniony
Dosłowne tłumaczenie z języka obcego nazwy marki czy sloganu reklamowego może doprowadzić do ____________.
konsensusu
konsternacji
kosmopolityzmu
negacji
____________ jest to wyrażenie wiadomości za pomocą słów i symboli, które powinny mieć to samo znaczenie dla nadawcy i odbiorcy.
Kodowanie
Konotacja
Konstatowanie
Stenografowanie
____________ wiadomości może być łatwiejsza, gdy nadawca i odbiorca znajdują wspólne punkty odniesienia.
Akceleracja
Akceptacja
Akredytacja
Asymilacja
Sposób przekazu ma duże znaczenie dla przyciągnięcia ____________ nabywców.
konstatacji
konwenansu
percepcji
pulweryzacji
Prezenterzy radiowi i telewizyjni mogą również ____________ znane autorytety czy osoby na kierowniczych stanowiskach.
parodiować
propagować
symplifikować
symulować
Proces ____________ wiadomości powoduje przyjęcie lub odrzucenie danego sposobu zaspokojenia potrzeby.
adaptacji
akceleracji
emisji
infiltracji
Jedną z najprostszych metod ustalania budżetu promocji jest ____________ narzut na koszty sprzedaży.
arbitralny
procentowy
stały
wyważony